خبرگزاری کار ایران

به همت شورای اسلامی و شهرداری شهر سنندج برگزار می شود؛

جشن روز پدر با اجرای کنسرت خوانندگان مطرح کُرد در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۳۷

این کنسرت باشکوه روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در پارک ۲۸ دی واقع در کمربندی آبیدر خیابان محی الدین حق شناس برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر، کنسرت بزرگی با حضور خوانندگان مطرح کُرد در سنندج برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج سید غریب سجادی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: به همت شورای اسلامی و شهرداری شهر سنندج کنسرت بزرگ موسیقی کُردی عادل هورامی خواننده ساکن سلیمانیه اقلیم کردستان عراق و گروه موسیقی ئه‌وین سنندج روز جمعه در سنندج برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این کنسرت باشکوه روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در پارک ۲۸ دی واقع در کمربندی آبیدر خیابان محی الدین حق‌شناس برگزار می‌شود، افزود: نمایش، مسابقه و اهدای جوایز از بخش‌های جنبی این برنامه است.
سجادی در پایان سخنانش با تاکید بر برقراری ارتباط فرهنگی بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق گفت: این مساله در تقویت و ترویج فرهنگ کردی و غنا بخشیدن به هنر موسیقی و ارتباط بین هنرمندان بسیار تاثیر گذار است.
به گزارش ایلنا، در این کنسرت عادل هورامی با همراهی هنرمندان و نوازندگان گروه موسیقی ئه وین استان کردستان چندین قطعه موسیقی کردی شامل تعدادی از آهنگ‌های قبلی خود و همچنین چند اثر جدید را اجراء می‌کند.
در گروه موسیقی ئه وین نیز هنرمندانی چون: سیروان گراوندی(گیتار بیس)، زانیار پندار(دیوان)، حامد پیرا(سرنا و نرمه نای)، شهرام نادری(ویولون)، پیام قرنی(تومبا)، افشین خرامان‌پور(درامز) و هیوا رحمانی(ویولن) و تعدادی دیگر از نوازندگان چیره دست سنندجی در اجرای این کنسرت با هنرنمایی خود نقش دارند و سرپرستی گروه نیز بر عهده افشین خرامان‌پور است.
این دومین کنسرت عادل هورامی در سنندج است، وی حدود ۱۰ سال پیش کنسرت دیگری را در سنندج برگزار کرد که با استقبال مردم هنر دوست این شهر مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز