خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان خبرداد:

استقبال خوب خبرنگاران کردستانی ازدومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۳۶

سرای روزنامه ‌نگاران کردستان بنابر وظایف و رسالت‌های محوله در سال ۹۳، جشنواره‌های فصلی را هر شش ماه یک بار برگزار نموده و در هر فصل نیز ۳ کارگاه آموزشی برگزار خواهد کرد.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان از استقبال خوب خبرنگاران کردستانی در دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ های سرای روزنامه نگاران استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، خبات ساعدی امروز شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ های استان که همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: پس از استقبال گسترده اصحاب رسانه استان از نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و بنابر رسالت‌‌های آموزشی و پژوهشی محوله به سرای روزنامه ‌نگاران، زمینه برپایی دومین جشنواره فصلی از دی ماه سال جاری فراهم شد.
وی افزود: در جشنواره دوم، آثار فعالان رسانه‌‌ای استان در فصل‌های تابستان و پاییز ۹۲ به دبیرخانه ارسال شد که در مجموع شاهد تنوع حضور نمایندگان رسانه‌‌ها و افزایش تعداد آثار بودیم.
ساعدی تصریح کرد: تیتر، مصاحبه و گفت‌گو، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری از رشته‌‌ها و گرایش‌‌های پنجگانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ‌های استان بودند که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و با حمایت معاونت امور ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان این جشنواره برگزار شد.
مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان اظهار داشت: استقبال گسترده فعالان رسانه‌‌ای استان، نوید برپایی جشنواره‌‌ها و کارگاه‌‌های تخصصی حوزه رسانه را با گستردگی و سطح بالاتری در ایام مختلف در استان داده و سرای روزنامه ‌نگاران کردستان بنابر وظایف و رسالت‌های محوله در سال ۹۳، جشنواره‌های فصلی را هر شش ماه یک بار برگزار نموده و در هر فصل نیز ۳ کارگاه آموزشی برگزار خواهد کرد.
وی افزود: طی فعالیت یک ساله سرای روز‌نامه نگاران در کردستان با انسجام و همکاری بین اصحاب رسانه استان شاهد انجام فعالیت‌‌ها و خدماتی در حوزه‌‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده‌ایم که امضای تفاهم نامه همکاری با پلیس فتا استان کردستان، راه‌اندازی سامانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به خبرنگاران کردستانی، امضای تفاهم‌‌نامه همکاری سرا با اداره کل میراثفرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری کردستان، افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه، تشکیل نخستین شورای مشورتی بانوان حوزه رسانه از جمله این فعالیت‌‌هاست.
مدیر سرای روزنامه نگاران استان کردستان یادآور شد: افتتاح دفتر سرای روزنامه‌ نگاران بیجار، انعقاد تفاهمنامه همکاری با نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کردستان، فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان، همکاری سرای روزنامه‌ نگاران با کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه آموزش و پژوهش، فراهم‌کردن زمینه بهره‌مندی خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بانکی و بیمه‌‌ای، تشکیل نخستین خانه تخصصی خبرنگاران داوطلب کشور از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
ساعدی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره فصلی مطبوعات استان نیز یکی از دغدغه‌ های اصلی فعالان رسانه ‌ای بود که امید است با تداوم جشنواره‌های فصلی، شاهد رونق فعالیت‌‌های رسانه‌‌ای و توجه هرچه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز