خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

ضرورت اجرای پوشش بیمه‌ای کشاورزان در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۶۴

باید با عمل به راهکارها و دستورالعمل های قانونی، برای کاهش موانع و مشکلات کشاورزان و فعالان این بخش آنها را یاری رسانیم.

ایلنا: استاندار کردستان بر ضرورت لزوم اجرای پوشش بیمه‌ای کشاورزان تاکید کرد و گفت: کشاورزان از اقشار تلاشگر درمسیر توسعه کشور هستند و باید برای ارتقا سطح رفاه و آرامش آن‌ها از جمله نسبت به گسترش پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی کشاورزان تلاش کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای خانه کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: از مهم‌ترین بخش‌های کلی سیاست اقتصادی مقاومتی تاکید بر نقش مردم است که در این رابطه کشاورزان با حضور تاثیر گذار خود نقش مهمی برای تحقق اهداف این سیاست‌ها برعهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نقش مهمی در تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: برای توسعه بخش کشاورزی باید همه مسئولان ونیز فعالان این بخش با تعامل و همدلی تلاش خود را برای ارتقا آن در استان به عمل آورند.
زاهدی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان بخش کشاورزی استان باید تلاش کنیم تا اعتبارات وتسهیلات بیشتری از سوی وزارت کشاورزی به استان اختصاص یابد.
استاندار کردستان ادامه داد: باید با عمل به راهکار‌ها و دستورالعمل‌های قانونی، برای کاهش موانع و مشکلات کشاورزان و فعالان این بخش آن‌ها را یاری رسانیم.
استاندارکردستان استفاده بهینه از منابع آبی را برای توسعه بخش کشاورزی استان ضروری برشمرد و گفت: به دلیل وجود منابع آبی مناسب در استان باید با مدیریت و بهینه سازی شیوه‌های مصرف این منابع نسبت به افزایش تولید محصولات کشاورزی تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل استفاده بی‌رویه و غیر اصولی از اراضی و منابع طبیعی استان در برخی از مناطق شاهد تخریب این منابع با ارزش و خدادادی هستیم که باید با مطالعات دقیق و طرح‌های کار‌شناسی برای جبران خسارات وارده و جلوگیری از تخریب بیشترآن‌ها اقدام کرد.
استاندار کردستان بر حمایت دستگاه‌های اجرایی و متولی بخش کشاورزی از فعالان این بخش در کردستان تاکید کرد.
وی در پایان سخنانش برقراری عدالت اجتماعی را یکی از اهداف مهم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: باید شرایط را برای بهره‌مندی فعالین بخش‌های مختلف کشاورزی و تولیدی از منابع هدفمندی یارانه‌ها فراهم کرد و از این بخش‌ها به صورت ویژه حمایت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز