خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان:

موازی کاری با کانون‌های مساجد کردستان به مشکلی اساسی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۳۵

متاسفانه در کانون‌های فرهنگی مساجد، اختلاف نظراتی میان برخی ادارات وجود دارد که لازم است برای رفع این مسئله، موازی کاری ها کنار گذاشته شود.

ایلنا: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان، با تاکید بر اینکه وجوداختلافاتی میان برخی ادارات از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و حج و اوقاف موجب ایجاد موازی کاری در عملکرد کانون‌های فرهنگی مساجد شده است، گفت: باید برای رفع این مشکل شورایی جهت نظارت بر فعالیت‌های مشترک این ادارات تشکیل شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کامل گلباغی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مساجد از صدر اسلام دارای جایگاه ویژه و کارکردهای مختلفی بودند و تصمیم‌گیری‌های بزرگ پیامبر(ص) در مسجد انجام می‌شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون نیز بسیاری از کانون‌های فرهنگی مساجد استان برای رفع مشکلات مردم فعالیت می‌کنند، افزود: متاسفانه در کانون‌های فرهنگی مساجد، اختلاف نظراتی میان برخی ادارات وجود دارد که لازم است برای رفع این مسئله موازی کاری‌ها کنار گذاشته شود.
گلباغی در ادامه سخنانش با اشاره به دو ماموریت مهم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در سالجاری گفت: امسال کانون‌های فرهنگی مساجد استان در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی با نهضت سوادآموزی کردستان همکاری کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آخرین سالی است که باید نهضت سوادآموزی در راستای ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی برای سنین مختلف اجرا شود، این ماموریت به کانون‌های مساجد استان واگذار شد.
گلباغی خاطرنشان کرد: از دیگر ماموریت‌ کانون‌های مساجد استان حوزه سلامت است که با همکاری علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان از توانایی و تجربه فعالان کانون‌های مساجد در این زمینه استفاده و بهره کافی برده شد.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در پایان سخنانش یادآور شد: هم‌اکنون ۱۲۰ مربی فعال قرآن در کانون‌های مساجد استان زیرپوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز