خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر؛

آثار منتخب نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در سنندج به نمایش گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۵

۴۲ اثر از هنرمندان سراسر کشور در معرض دید عموم گذاشته شد. / ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی از ۲۰ بهمن لغایت ۵ اسفند در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه مندان به این عرصه هنری است.

ایلنا: آثار منتخب ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در محل نگارخانه ارشاد سنندج به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، در این نمایشگاه که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سنندج افتتاح شد، ۴۲ اثر از هنرمندان سراسر کشور در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، گرافیک، طراحی، کاریکاتور و عکاسی در معرض دید عموم گذاشته شد.

این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ارج نهادن به هنر معنوی، شناسایی هنرمندان، نظریه‌ها و ارزش‌های هنر متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری و انتقال پیام هنرمندان برپا شده است.

ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی از ۲۰ بهمن لغایت ۵ اسفند در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه مندان به این عرصه هنری است.

گفتنی‌ست، نمایشگاه کتابی نیز در موضوعات مختلف و عمومی از انتشارات هژار استان کردستان در حاشیه این نمایشگاه برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز