خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری کردستان:

کولاک گردنه ژالانه را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۱۱

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک و همچنین سقوط بهمن گردنه ژالانه در محور مواصلاتی سروآباد- اورامانات مسدود شده است و امکان تردد وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، رامبد نوذری با اشاره به اینکه راهداران با تمام توان مشغول برفروبی در این مسیر هستند، افزود: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است، اما به رانندگان توصیه می‌شود برای تردد در مسیر‌ها وسایل و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی به برفروبی محور‌های استان در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: در شبانه‌ روز گذشته ۷۸ نفر از نیرو‌های راهداری با استفاده از ۵۳ دستگاه ماشین آلات در محور‌های شریانی استان هزار و ۵۵۶ کیلومتر برف‌روبی و یخ‌زدایی انجام دادند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان میزان شن و نمک مصرفی در محورهای شریانی استان را در شبانه‌روز گذشته ۳۲۱ تن اعلام کرد و افزود: همچنین ۱۶ خودروی گرفتار در برف و کولاک توسط راهداران رهاسازی شد.

نوذری با بیان اینکه همچنین سه هزار و ۱۷۰ کیلومتر از محورهای غیرشریانی استان نیز توسط ۱۵۶ نفر از نیروهای راهداری و بهره‌گیری از ۱۱۹ دستگاه ماشین‌آلات برفروبی شد، گفت: میزان شن و نمک مصرفی در این محورها ۶۷ تن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز