خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

فرآیند سرمایه گذاری در کردستان باید تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۷

تسهیل در جذب سرمایه گذار، بهبود فضای کسب و کار را در استان به دنبال خواهد داشت. / با توجه به کاهش بودجه نیاز است نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارات تلاش کنند.

ایلنا: استاندار کردستان خواستار تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، صنعتی، تولیدی گردشگری و کشاورزی در استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی امروز پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در سنندج، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی را راهکار اصلی توسعه کردستان دانست و گفت: برای توسعه استان به جذب سرمایه گذاران نیاز است و در این راستا باید سعی ‏شود استان به خوبی به سرمایه گذاران معرفی شود. ‏

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های قانونی برای ‏حمایت از سرمایه گذاران در استان وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده شود، تصریح کرد: باید تمامی مسوولان استان در جذب سرمایه گذاران، رونق تولید و اشتغال در استان، حرکت ‏در مسیر توسعه و تعالی گام بردارند.

زاهدی، کوتاه شدن کاغذ بازی اداری در راستای شتاب بخشی به رونق سرمایه گذاری و تولید را ضروری دانست و تأکید کرد: مراحل اداری پیش زمینه ایجاد اشتغال برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید کوتاه شود.

استاندار کردستان، با بیان اینکه تسهیل در جذب سرمایه گذار، بهبود فضای کسب و کار را در استان به دنبال خواهد داشت، افزود: تا سرمایه گذار وارد این استان نشود و سرمایه گذاری نکند نباید انتظار توسعه کردستان را داشته باشیم.

وی از بخش خصوصی خواست در تمام زمینه‌ها از جمله زیرساخت‌های اصلی از جمله راه در کردستان سرمایه گذاری کنند.

زاهدی در ادامه سخنانش به بودجه سال ۹۳ کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کاهش بودجه نیاز است نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارات تلاش کنند.

وی همچنین از نمایندگان خواست پیگیر تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه غرب و شرق کشور باشند، چرا که این طرح می‌تواند در توسعه همه جانبه استان و اشتغالزایی نقش موثری را ایفا کند.

استاندار کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: باید تمامی مدیران استان اعتبارات پروژه‌های ملی خود را جذب کنند تا در سال آینده عملکردو جایگاه استان بالا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز