خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری کشور:

پردیس سینمایی بهمن سنندج استانداردترین سالن سینمایی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۴

به زودی امکانات لازم پخش فیلم در سالن شماره ۳ پردیس سینمایی بهمن سنندج از طرف مؤسسه بهمن سبز خریداری و جهت پخش فیلم‌های سینمایی در این سالن قرار گذاشته می‌شود.

ایلنا: معاون اجرایی سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری کشور در بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج، این پردیس را استاندارد‌ترین سالن سینمایی ایران عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، امیر حسین علم الهدی امروز شنبه در بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج ضمن تقدیر از رئیس حوزه هنری استان کردستان در اهتمامی که نسبت به بازسازی این سالن به انجام رساندند، گفت: درک درست مسئولین استانی در توجه به زیر ساخت‌های لازم فرهنگی از جمله سینما با اختصاص اعتبار لازم در بازسازی سینما بهمن سنندج و تلاش‌های همکاران حوزه هنری استان موجب شده است تا امروز شاهد وجود استاندارد‌ترین سالن سینمایی کشور در سنندج باشیم.
وی تصریح کرد: تماشاچیان فیلم‌های سینمایی در این استان بدانند که این پردیس تمام استانداردهای روز سینمای جهان را دارا بوده و قطعاً از دیدن فیلم در این فضا لذت کامل را خواهند برد.
علم الهدی با توصیه بر لزوم نگهداری از این امکانات، افزود: وظیفه سنگینی که امروز بر دوش عوامل سینما و مردم استان است، حفظ و نگهداری از این سالن‌هاست تا انشاء ا… سال‌های سال بتوان از این پتانسیل قوی در توسعه هنر و فرهنگ استان بهره گرفت.
افتتاح سالن شماره ۳ پردیس سینمایی بهمن سنندج
مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز نیز در ادامه این بازدید گفت: سالن شماره ۳ پردیس سینما بهمن به زودی با تأمین اعتبار لازم افتتاح می‌شود.
محمود کاظمی با تقدیر و تشکر از توجه ویژه مسئولین استان در بازسازی این پردیس سینمایی گفت: امکانات پردیس سینمایی بهمن سنندج در سطح کشور ممتاز بوده و این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت به این استان فرهنگی و هنری است.
وی ضمن تأکید بر حمایت از فعالیت‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: به زودی امکانات لازم پخش فیلم شامل سرور و پروجکشن در سالن شماره ۳ پردیس سینمایی بهمن سنندج از طرف مؤسسه بهمن سبز خریداری و جهت پخش فیلم‌های سینمایی در این سالن قرار گذاشته می‌شود.
کاظمی با توصیف کردن این پردیس به عنوان پردیسی نمونه در کشور گفت: با افتتاح این سالن مردم سنندج و استان کردستان از امکانات روز و ارزنده این سالن نیز جهت تماشای فیلم‌های سینمایی بهره‌مند خواهند شد و درصدد خواهیم بود تا سالن شماره ۱ این پردیس را نیز به امکانات دی سینما و قابلیت فیلم‌های دیجیتالی تجهیز نماییم.
مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز در پایان سخنانش یادآور شد: اکران به روز و همزمان فیلم‌های مطرح در این سینما با توجه به پویایی آن در اولویت برنامه‌های موسسه بهمن سبز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز