خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برای سالگرد ارتحال امام(ره) اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در  کاشان، مصطفی جوادی مقدم  با اعلام این خبر  افزود: انتقال افکار امام خمینی(ره) به نسل نو یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است بنابراین همه باید به سهم خود در تحقق این هدف بکوشیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشاناظهار کرد:‌ 240نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در 14 خردادماه شرکت خواهند کرد که این زائرین در قالب 7 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

جوادی مقدم افزود: برگزیده‌ای از فیلم‌های کوتاه جشنواره روح الله در 9 کانون فرهنگی هنری شهرستان کاشان  و مکان‌های فرهنگی همزمان با سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نمایش در می‌آیند.

 وی همچنین دیدار با مبارزین دوران انقلاب و خانواده های شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد بر شمرد .

کد خبر : ۳۷۷۲۴۴