خبرگزاری کار ایران

با حضور شخصیت‌های کشوری و حوزوی؛

افتتاحیه اولین کنگره ملی محمدهلا ابن علی (ع) درقم برگزار شد+عکس

با حضور شخصیت‌های کشوری، حوزه‌ای و مراجع تقلید افتتاحیه اولین کنگره ملی محمد هلال ابن علی (ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان درحاشیه  افتتاحیه  این کنگره درگفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کنگره حضرت محمدهلال بن علی(ع) شأن و جایگاه این امامزاده را برای دوستداران اهل بیت(ع) بیش از پیش معرفی خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی  با اشاره به جایگاه امامزادگان در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: امامزادگان در سطح کشور نقطه عطف و امن شیعیان هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امامزاده محمدهلال بن علی(ع) آران وبیدگل را قطب مهم فرهنگی در بین امامزادگان استان اصفهان خواند و افزود: وجود امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل موجبات خیر و برکت برای مردم شده است.

صادقی افزود: مردم آران و بیدگل با برگزاری اولین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگ زرین دیگری را درکارنامه افتخارات خود ثبت خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان دیداراعضای ستاد کنگره با مراجع تقلید را نقطه عطفی برای برگزار کنندگان آن دانست و خاطر نشان کرد: کلیپ این دیدار ها در آیین اختتامیه شامگاه پنج شنبه 6 خردادماه در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ کنگره ملی حضرت محمدهلال بن علی(ع) امروز پنج شنبه 6 خرداد در دو بخش در شهر مقدس قم و دیار ولایتمدار آران و بیدگل در حال برگزاری است.

بخش علمی این کنگره پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و علما و شخصیت های کشوری در امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد و بخش تبلیغی آن شامگاه امروز بعداز نماز مغرب وعشا در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می‌شود.

کنگ1کنگکنک4کنک3

کد خبر : ۳۷۴۹۰۲