خبرگزاری کار ایران

پارک بانوان کاشان به بهره‌برداری رسید

شهردار کاشان گفت: پارک بانوان این شهر با هدف ترویج و توسعه همگانی ورزش خاص این قشر، در رشته‌های ورزشی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان « محمد ناظم رضوی»پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی ورزشی  بانوان گفت: احداث فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو نیز برای تحقق این مهم و با حمایت شورا و همت شهرداری و هزینه 40 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

به‌گفته‌ وی، با توجه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی بانوان کاشانی در عرصه‌های مختلف آثار و محصوات صنایع دستی و هنرهای سنتی بانوان نیز در قالب بازارچه و با هدف حمایت از تولیدات آنهادر کنار این پارک به فروش می‌رسد.

شهردار کاشان تصریح کرد:این مجموعه دارای امکانات نخستین زمین اختصاصی فوتبال بانوان، پیست دوچرخه سواری،  پیست اسکیت، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس روی میز، تنیس خاکی، زمین بازی کودکان، سان ورزشی ایروبیک، ایستگاه‌های بدنسازی، استخر روباز، دریاچه مصنوعی، جاده سلامت، پارکینگ مجزا، استخر با آب‌نماهای متعدد، بازارچه فرهنگی، ساختمان اداری، سان آمفی تئاتر روباز، آلاچیق؛ 15 هزار مترمربغ فضای سبز و دیگر فضاهای رفاهی تفریحی  احدالاث شده است.

ناظم‌رضوی، تجهیز این مجموعه به انواع مختلف دستگاه‌های ایمنی و امنیتی متناسب با استانداردهای روز را تاکید کرد و گفت: بوستان شهربانو پروژه‌ای متفاوت و ماندگار برای بانوان کاشانی است.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو در کاشان، با حضور الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور صبح امروز طی مراسم ویژه‌ای به بهره‌برداری رسید.

کد خبر : ۳۶۶۳۷۶