خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

با تخصیص اعتبارات ویژه مشکل ساخت ندامتگاه کاشان حل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۳۰

در دیداری که به اتفاق نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با وزیر راه و شهرسازی داشتیم با هماهنگی هایی که با علیزاده مدیریت ساختمانهای وزارت راه و شهرسازی به عمل آمد مقررشد با تخصیص اعتبارات ویزه بخش عمده ای از ساختمان جدید ندامتگاه کاشان حل شود

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: در دیداری که به اتفاق نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل با وزیر راه و شهرسازی داشتیم با هماهنگی هایی که با علیزاده مدیریت ساختمانهای وزارت راه و شهرسازی به عمل آمد مقررشد با تخصیص اعتبارات ویزه بخش عمده ای از ساختمان جدید ندامتگاه کاشان حل شود

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، ضمن تشکر و قدردانی از هماهنگی های انجام شده توسط دکتر منصوری نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان پیرامون مشکلات شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل گفت: اولین موضوع مطرح شده دراین دیدار پیرامون سرمایه گذاری در حوزه راه آهن بود که این قول را آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی به نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل دادند که اگر سرمابه گذار قابلی در حوزه راه آهن در شهرستان کاشان وجود داشته باشد وزارت راه و شهرسازی آمادگی هر گونه همکاری در توسعه راههای شهرستان کاشان خصوصا در زمینه راه آهن را دارد.

وی تخصیص اعتبارات ویژه برای ساختمان ندامتگاه کاشان را از دیگر دستاوردهای این دیدار عنوان کرد و یاد آوری نمود: دراین دیدار با هماهنگی هایی که با علیزاده مدیریت ساختمانهای وزارت راه وشهرسازی به عمل آمد مقررشد با تخصیص اعتبارات ویژه بخش عمده ای ازساختمان جدید ندامتگاه کاشان حل شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان پیگیری بزرگراه کاشان به مشهد اردهال را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ای که با هماهنگی دکتر منصوری و فرمانداران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با وزیر راه و شهرسازی انجام شد، عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای پروژه بزرگراه کاشان – مشهد اردهال در کوتاه ترین زمان ممکن، شاهد اتمام این پروژه باشیم.

ابوالفضل صدرائیه افزود: جمع اعتباراتی که تا کنون در این پروژه هزینه شده است بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان می باشد ولی تکمیل آن مستلزم احداث۵ پل غیرهمسطح به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز این بزرگراه است.

وی با بیان این که طول این بزرگراه ۳۰ کیلومتر است اظهار داشت: ۵ پل غیرهمسطح برای این مسیر در سه راهی نشلج، نیاسر، چنار، استرک و سه راهی سوک چم طراحی شده است که از محل این اعتبار عملیاتی می گردد.

صدرائیه یادآور شد: ردیف اعتباری این پروژه ملی است و متناسب با میزان اعتبارات دولتی برای اتمام هرچه زودتر پروژه اعتبار در نظر گرفته می شود که امیدواریم با مساعدت وزیر محترم راه و شهرسازی و پیگیری نماینده محترم شهرستان اعتبار کامل این پروژه محقق گردد.

تأمین قیر جاده حرم تا حرم

فرماندار کاشان در خصوص پیگیری جاده حرم تا حرم در این جلسه اطلاع داد و گفت: طراحی اولیه این جاده از روستای رهق در کاشان تا وسف در استان قم به طول ۸ کیلومتر می باشد که ۶ کیلومتر آن در حوزه کاشان و دو کیلومتر آن در حوزه استحفاظی قم می باشد.

صدراییه خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مسافت از کاشان تا حرم‌های سلطانعلی(ع) و حضرت معصومه(ع) برای زائران این دو حرم شریف ۴۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: بر اساس توافقات قبلی در این حوزه بین دو شهرستان، مقرر شده است آزادسازی و زیرسازی این جاده از طریق اعتبارات استانی انجام گیرد و وزیر محترم راه و شهرسازی در خصوص تأمین روکش آسفالت این مسیر قول مساعدت دادند.

کنار گذر شرقی کاشان

فرماندار کتشان با اشاره به اهمیت وجود کمربندی مناسب برای شهر کاشان یادآور شد: نبود کمربندی در شهرستان کاشان باعثشده وسایط نقلیه سنگین از داخل شهر تردد نموده و شاهد مشکل آفرینی و به خطر افتادن امنیت شهروندان باشیم.

صدراییه تصریح کرد: کمربندی شهر که در سال‌های گذشته به این منظور استفاده می‌شده اکنون به واسطه توسعه شهر در داخل شهر واقع شده و مشکلاتی را برای شهروندان کاشانی ایجاد نموده است.

وی با انتقاد از مدیریت شهری طی سال های گذشته تصریح کرد: در زمانی که وضعیت اعتبارات از شرایط مناسبی برخوردار بود می بایست برای این کار اقدام لازم انجام می گرفت ولی متأسفانه انفعال مدیریت شهری در زمان گذشته و پیشرفت قابل توجه کمربندی شهرستان آران و بیدگل و کمبود اعتبارات دولتی به واسطه کاهش قیمت نفت و تحریم ها دست به دست هم داده و کار را مشکل نموده است.

صدراییه افزود: با این وجود در جلسه ای که با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتیم جاده کنارگذر شرقی کاشان مطرح شد و با قول مساعد وزیر محترم راه وشهرسازی قرارشد که راههای برون رفت از شرایط و مشکلات موجود مورد بررسی بیشتر و کارشناسی قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز پل راوند، تکمیل باند دوم کاشان – بادرود – اردستان و تأمین تجهیزات فرودگاه مسافربری کاشان بخشی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و وزیر محترم راه شهرسازی قول مساعد در خصوص تأمین اعتبار آن دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز