خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی خبر داد:

نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی " شبه المصطفی " معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۹۹

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از معرفی نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی " شبه المصطفی " در این شهرستان خبر داد

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از معرفی نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی " شبه المصطفی " در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان امیر سعید نبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان و آقایان برگزار شد، شرکت کنندگان توانستند در مورد زندگی نامه حضرت علی اکبر(ع) بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: این مسابقه که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی جوانان با سیره اهل بیت(ع) و شناخت بیشتر با زندگی ائمه(ع) برگزار شد، نفرات برگزیده خود را در صدر نشاند.

به گفته مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از این تعداد شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی " شبه المصطفی " بانوان توانستند گوی سبقت را از آقایان بگیرند.

نبی، نفرات برگزیده در این مسابقه را خانم ها مرضیه اکبری، زهره بدیعی، اعظم تهرانی زاده، آزاده شریف راد، نرجس خراسانی زاده، عارفه حلواچی، فاطمه جعفری، زهرا میرزابیگی، زهره آباد و آقای محمدتقی رحمت پناه نام برد.

گفتنی است: جوایز نفرات برتر مسابقه کتابخوانی " شبه المصطفی " در چهاردهیمن سوگواره هنر در ساحت عاشورا اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز