خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از یکصد نفر:

پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری پدر و پسر در کاشان برگزار شد

کد خبر : ۱۹۵۶۲۹

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از حضور بیش از یکصد نفر از دوچرخه سوار در پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری " پدر و پسر " در این شهرستان خبر داد.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از حضور بیش از یکصد نفر از دوچرخه سوار در پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری «پدر و پسر» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سجاد مظفری تبار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری «پدر و پسر» با شرکت یکصد و بیست نفر در چهار رده سنی در کاشان برگزار شد.

وی، ضمن اشاره به اینکه پدران و پسران دوچرخه سوار کاشانی با یک دوچرخه مسیر ۹۵۰ متری را رکاب زدند افزود: در این مسابقه هیجان انگیز پدران و پسران با یک دوچرخه بصورت امدادی با دیگر دوچرخه سواران کاشانی به رقابت پرداختند.

به گفته وی، در رده سنی پیش دبستانی امید رضا غلامرضاپور نفر اول، سید محمد مهدی واسعی دوم و علی ترابی نفر سوم شد.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در رده سنی مقطع تحصیلی اول و دوم محمد مومی وند، سید مسعود میراب و امیر حسین غلامرضازاده به ترتیب اول تا سوم و رده سنی سوم تا پنجم سید علیرضا دست یافته، ابوالفضل تقی‌زاده و سعید عبداللهی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مظفری تبار، همچنین در مقطع راهنمایی نفرات اول تا سوم را به ترتیب سید جلال طاهری، مهدی ابریشمی و سالار صادقی گلستانه اعلام کرد.

وی افزود: به نفرات بر‌تر این دوره از مسابقات مدال، احکام قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

این دوره از مسابقات با حضور مهدی نادعلی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و سید محمد شریف رئیس اداره ورزش وجوانان کاشان و با همکاری اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی و هئیت دوچرخه سواری این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز