خبرگزاری کار ایران

تا ۱۰ شهریور ماه سال؛

تمدید مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۰۵

طی تقاضای گروه‌های نمایشی، مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۱۰ شهریور ماه تمدید شد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

امیر سعید نبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این مطلب اظهار داشت: طی تقاضای گروه‌های نمایشی، مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۱۰ شهریور ماه تمدید شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بیش از این ۲۰ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال متون اعلام شده بود، گفت: با تمدید مهلت ارسال آثار به دبیر خانه دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، علاقمندان تا ۱۰ شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای مهر ارسال کنند.

به گفته وی، با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان تئا‌تر، ستاد برگزاری دهمین جشنواره فرصتی را مهیا کرد تا تمام علاقمندان بتوانند تازه‌ترین آثار خود را با موضوعات فرهنگ و حقوق شهروندی، قصص و آموزه‌های دینی، ولایت و حقانیت اسلام، فرهنگ و ایثار و شهادت، نجوم هدایت، نقش خیرین در ازدواج جوانان و رفع فقر در اجتماع، همیاری و محبت متقابل مدیران نظام اسلامی ومردم در جشنواره شرکت دهند.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در بخش‌های تئا‌تر صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش نامه خوانی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بخش دانش آموز به دبیری مهدی نادعلی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در نیمه دوم مهرماه از ۲۲ تا ۲۷ مهر ماه سال جاری(از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم) در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز