خبرگزاری کار ایران

با حضور داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی؛

هشتمین همایش انتخاب برتر در کاشان برگزار می شود

کد خبر : ۱۹۰۴۰۷

این همایش در روز شنبه یازدهم مرداد با حضور مشاوران مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان برگزار می شود / شرکت در همایش «انتخاب بر‌تر» به صورت رایگان بوده و از ساعت ۸تا ۱۰ صبح مخصوص خواهران و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ مخصوص خواهران خواهد بود.

رییس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری هشتمین همایش انتخاب برتر با حضور داوطلبان آزمون سراسری ورود به مراکز آموزش عالی در کانون الزهراء این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان " حسین عنایتی " در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این همایش در روز شنبه یازدهم مرداد با حضور مشاوران مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش مشاوران مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان، با موضوع آشنایی داوطلبان با فرآیند صحیح انتخاب رشته تحصیلی با توجه به تغییر و تحولات قوانین، مراکز دانشگاهی و رشته‌های تحصیلی، شناخت رشته های دانشگاهی، شیوه درست انتخاب رشته سخنرانی خواهند کرد.

به گفته رییس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مدیریت آموزش و پرورش کاشان بعد از اعلام نتایج اولیه، پایگاه مرکزی انتخاب رشته در مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان به مدت ۱۰ روز برای کمک به انتخاب درست و صحیح داوطلبان ارائه خدمت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: خانواده ها باید اجازه دهند که دانش آموزان، براساس علاقه و توان علمی خود، انتخاب رشته کنند زیرا، توانایی فردی انگیزه خوبی برای موفقیت در همه مراحل زندگی، از جمله در امر تحصیل است و از تحمیل نظر خود بر فرزندانشان پرهیز کنند.

عنایتی تاکید کرد: در زمان انتخاب رشته، بسیاری از مراکز غیرتخصصی و با اهداف سودجویانه اقدام به انتخاب رشته می کنند که باعثمشکل برای آینده تحصیلی و شغلی داوطلبان می شود.

به گفته وی، نرم افزارهای رایانه‌ای که با توجه به قوانین و معیارهای سال قبل طراحی می‌شود، ملاک معتبری برای انتخاب رشته دانشگاهی نیست و نمره‌های آزمون، رتبه‌های کارنامه و علاقه و توان علمی داوطلب، موفقیت او را تعیین می‌کند.

عنایتی گفت: شرکت در همایش «انتخاب بر‌تر» به صورت رایگان بوده و از ساعت ۸تا ۱۰ صبح مخصوص خواهران و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ مخصوص خواهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز