خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان؛

ساخت دو طرح عمرانی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۶۷

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از آغاز عملیات اجرایی ساخت دو طرح عمرانی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال توسط نیکوکاران کاشانی در مدارس این شهر خبر داد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از آغاز عملیات اجرایی ساخت دو طرح عمرانی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال توسط نیکوکاران کاشانی در مدارس این شهرخبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان " محمد کتابچی " در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: براساس توافق انجام شده، این طرحها شامل ساخت یک مدرسه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و یک نمازخانه به مساحت ۲۲۰ متر مربع می باشد.
به گفته وی، ساخت مدرسه توسط " حاج عباس طراح " از نیکوکاران کاشان با اعتبار نه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع ظرف ۱۵ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مدرسه حاج عباس طراح، با کاربری آموزش ابتدایی علاوه بر شش کلاس درس، شامل فضاهای جانبی نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه در زیر بنایی به مساحت ۹۰۰ متر مربع خواهد بود.

وی اظهار داشت: سالن اجتماعات مدرسه دخترانه شهدای کرک کاشان نیز دومین طرحی است که با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال عملیات ساخت در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر مربع آغاز شد و اول مهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبار ساخت این طرح، به صورت ۳۵۰ میلیون ریال توسط " حاج علی دوستی "، ۵۰ میلیون ریال توسط " افسانه دوستی " و ۲۵۰ میلیون ریال نیز از محل اعتبارات مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان تامین شده است.

کتابچی گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان با همکاری ۱۵۵ نفر از شهروندان نیک‌اندیش، مسوولیت ۳۰ طرح فرهنگی و آموزشی را در دست اقدام دارد که نیازمند اعتبارات سهم دولت است که بین پنج تا ۲۰ درصد اعتبار تکمیل را شامل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز