خبرگزاری کار ایران

مدیر واحد آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان؛

پرداخت عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۰۹

پرداخت عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یکی از خدمات جدید شهرداری کاشان به بهره‌برداری رسید.

پرداخت عوارض خودرو در دفا‌تر پیشخوان دولت به عنوان یکی از خدمات جدید شهرداری کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مدیر واحد آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: پرداخت عوارض خودرو به عنوان گام نخست شهرداری کاشان برای ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تر الکترونیکی به شهروندان، جزئی از برنامه‌های این شهرداری برای تشکیل شهر الکترونیک است.

مجتبی رموزی افزود: در مراحل اولیه اجرای این طرح شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفا‌تر پیشخوان دولت، نزد کار‌شناسان فنی مراجعه و اقدام به پرداخت عوارض خودرو کند.

به گفته وی، کاهش زمان سرویس دهی به شهروندان، سهولت، دقت و افرایش سرعت در پرداخت عوارض خودرو، پاسخگویی صادقانه به شهروندان در اجرای نظام خدمات الکترونیک به منظور ارتقای سرعت، صرفه‌جویی در زمان و وقت از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

رموزی خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور توسعه خدمات الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از طریق راه‌اندازی سرویس پرداخت الکترونیک انجام شده است.

وی افزود: در مراحل بعدی این طرح هدف این است تا علاوه بر پرداخت عوارض خودرو، عوارض نوسازی و صنفی و همچنین ثبت درخواست‌های شهرسازی هم با مراجعه به دفا‌تر پیشخوان دولت انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز