خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

بخش برزک نیازمند یک درمانگاه مجهز و مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۱۱

جمعیت ساکن ۱۲ هزار نفری بخش برزک در فصل بهار و تابستان چندین برابر شده و به اضافه ورود میهمانان و گردشگران اهمیت وجود یک درمانگاه بهداشتی درمانی مجهز و مناسب را دوچندان می کند

امام جمعه برزک گفت: جمعیت ساکن ۱۲ هزار نفری بخش برزک در فصل بهار و تابستان چندین برابر شده و به اضافه ورود میهمانان و گردشگران اهمیت وجود یک درمانگاه بهداشتی درمانی مجهز و مناسب را دوچندان می کند.

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد در حاشیه جلسه ای که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معتمدین، خیرین سلامت و شورای اسلامی شهر برزک در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در صورتی که یک مرکز بهداشتی درمانی مناسبی در بخش برزک وجود داشته باشد مردم از مراجعه به مرکز شهرستان خودداری نموده و این درمانگاه می تواند برای همه مردم بخش برزک مفید باشد.

وی با بیان اینکه اکنون فرصت مناسبی برای تکمیل درمانگاه برزک است، یادآور شد: خیرین اعلام آمادگی می کنند. امیدواریم بودجه های دولتی نیز مصوب و محقق شود. بنابراین تا فرصت هست و با توجه به محدودیت زمانی باید هرچه زودتر در این زمینه اقدام نمود.

حلاجی مفرد گفت: با شورایی که اکنون در خدمت مردم هستند و قدم های خوبی که در تمام زمینه ها برداشته شده امیدواریم در حوزه بهداشت و درمان نیز اقدامات خوبی انجام شود.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر برزک افزود: شورای اسلامی شهر برزک تلاش کرد با تعامل مناسب با دانشگاه علوم پزشکی کاشان درخواست مردم را به صورت معقول و منطقی به اطلاع آنان برساند.

سید محمدرضا مصطفوی یادآور شد: شورا با پیگیری مداوم با دانشگاه و خیرین تلاش کرده است تا مشکلات این حوزه را به بهترین نحو حل نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز