خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان درمراسم تودیع و معارفه فرماندار کاشان:

فرماندار کاشان جز رئیس جمهور وام دارهیچ کس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۰۷

یکی از انتظارات مردم در دولت تدبیر و امید این بود که فضای جدیدی در تعییر و تحول مدیریتی شهر‌ها ایجاد شود که این مطالبات محقق شوند.

استاندار اصفهان گفت: تمام جریان‌های سیاسی دارای عزت واحترام هستند ولی فرمانداران استان اصفهان وام دار شخص ربیس جمهور وبرنامه‌های دولت تدبیر وامید هستند.

به گزارش ایلنا از کاشان، «رسول زرگر‌پور» در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار کاشان به تیز هوشی و آینده نگری رهبری در تحقق حماسه سیاسی سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: مردم خیلی از مطالبات خود را در شعار روحانی رئیس جمهور تدبیر و امید نشان دادند.

وی اعتدال گرایی عقلانیت و مردم سالار دینی را از مهم‌ترین شعارهای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مدیران و کارگزاران این دولت نیز باید مبلغ این شعار‌ها باشند.

استاندار اصفهان تصریح نمود: اگر خدای ناکرده مدیری اعتقاد به شعارهای دولت تدبیر و امید نداشته یاشد باید جایگاه خودش را ترک کند.

زرگر‌پور با تاکید براینکه مبلغان و مدیران دولت تدبیر و امید باید با قدرت در جهت شعارهای رئیس جمهور قدم بردارند، گفت: یکی از انتظارات مردم در دولت تدبیر و امید این بود که فضای جدیدی در تعییر و تحول مدیریتی شهر‌ها ایجاد شود که این مطالبات محقق شوند.

وی اعتدال گرایی، تخصص، کار آیی و اهل تعامل بودن، هماهنگی با نماینده ولی فقیه وامام جمعه، نمایندگان مجلس و جریانهای سیاسی را به عنوان ۵ شاخص فرمانداران، کارگزاران و مدیران دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: فرمانداری می‌خواهیم که بتواند با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، نمایندگان مجلس، جریانهای سیاسی و افراد با نفوذ تعامل برقرار کند تا بتواند شهرستان را به خوبی اداره کند.

وی صدرائیه را از بین ۳۰ گزینه‌ای که جریان های سیاسی کاشان برای تصدی فرمانداری این شهرستان پیشنهاد داده یودند به عنوان فردی که به شاخص‌های دولت تدبیر و امید نزدیک‌تر بود نام برد و گفت: جریان‌های سیاسی دارای عزت و احترام هستند ولی فرمانداران استان اصفهان فقط وام دار شخص رئیس جمهور و سیاست های دولت تدبیر و امید هستند.

زرگر‌پور خطاب به جریانهای سیاسی شهرستان کاشان گفت: اگر صدرائیه کاندیدای مورد نظر شما برای تصدی فرمانداری کاشان نبوده خواهش می‌کنم با توجه به وضعیتی که در شهرستان کاشان داریم به عنوان نماینده استاندار در این شهرستان در اجرای برنامه‌ها به او کمک کنید.

وی شرایط موجود درشهرستان کاشان را درشان و منزلت مردم با فرهنگ و ولایت مداراین شهرستان ندانست و گفت: از امروز به بعد تمام جریانهای سیاسی باید فرماندار کاشان را از خود بدانند و به ایشان کمک کنند.

وی خطاب به صدرائیه فرماندار جدید کاشان با اشاره به اینکه شما از امروز فرماندار تمام مردم کاشان هستید چه جریانهای سیاسی که از شما حمایت کردند و چه جریانهایی که از شما حمایت نکردند، گفت: فرماندار جدید کاشان باید در انتخاب مدیران اعتدال را رعایت کند اینکه فرد اصلاح طلب و یا اصولگرا است ملاک نیست بلکه ملاک کسب رضایت مردم و آنچه که به مردم عزت و افتخار می‌دهد ملاک است.

وی اعتدال، رضایت مردم، اجرای دقیق سیاستهای دولت تدبیر وامید درسطح ملی، استان و شهرستان را عامل موفقیت فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداری موفق خواهد بود که رضایت و مطالبات مردم را در حد امکان برآورده کرده باشد.

استاندار اصفهان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات سه ساله جوادی فرماندار سابق کاشان گفت: از جوادی به عنوان فردی متدین، شخصیتی ارزشمند با تجربه و مدیر می‌شناسم.

شایان ذکراست مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور استاندار اصفهان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، منصوری و فیروزی نمایندگان مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، نطنز، بادرود، جوشقان و کامو و قمصر در مجلس شورای اسلامی، ارشدی رئیس ستاد انتخابات مردمی رئیس جمهور، موسوی امام جمعه آران و بیدگل، رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، خانواده شهدا، گروه‌ها و احزاب سیاسی و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی کاشان در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز