خبرگزاری کار ایران

در روزهای هفتم و هشتم فروردین؛

۵ هزار و ۲۳۵ گردشگر از خانه تاریخی طباطبایی کاشان دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۳۴

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از ۱۱ هزار گردشگر داخلی وخارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در روزهای هفتم و هشتم فروردین ۹۳ خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از ۱۱ هزار گردشگر داخلی وخارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در روزهای هفتم و هشتم فروردین ۹۳ خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق اعلام آمار گزارش شده، در روزهای هفتم و هشتم فروردین ۱۱ هزار و ۸۷۳ گردشگر از خانه‌های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد دیدن کردند.

وی گفت: روز هفتم ۲ هزار و ۵۲۰ گردشگر از خانه تاریخی طباطبایی، یک هزار و ۹۰۴ گردشگر از خانه عباسیان و یک هزار و ۵۲۰ گردشگر از حمام سلطان امیر احمد بازدید کردند.

به گفته وی، ۲ هزار و ۷۱۵ گردشگر از خانه تاریخی طباطبایی، یک هزار و ۸۰۷ گردشگر از خانه عباسیان و یک هزار و ۴۰۷ گردشگر داخلی و خارجی در روز هشتم فروردین از بناهای تحت نظارت این سازمان دیدن کردند.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ضمن اشاره به اعلام آمار ۱۱ هزار و ۸۷۳ گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان طی این مدت مشخص شده اذعان داشت: از این تعداد آمار اعلام شده ۷۳ گردشگر خارجی از خانه‌های طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد بازدید کردند.

نادعلی افزود: خانه تاریخی طباطبایی «عروس خانه‌های ایران» طی این مدت مشخص شده همچنان رتبه نخست، عباسیان دوم و حمام سلطان امیر احمد رتبه سوم بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده است.

وی، مجموع آمار گزارش شده روزهای هفتم وهشتم فروردین ۹۳ را به ترتیب خانه تاریخی طباطبایی ۵ هزار و ۲۳۵، عباسیان ۳ هزار و ۷۱۱ و حمام سلطان امیر احمد را ۲ هزار و ۹۲۷ گردشگر داخلی و خارجی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز