خبرگزاری کار ایران

به مدت ۱۰ شب؛

ویژه برنامه " بهار فاطمی " در پارک بزرگ کاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۳۷

برنامه فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " ویژه­ی گردشگران و میهمانان نوروزی به مدت ۱۰ شب با همکاری شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اجرا می شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از آغاز ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " با حضور میهمانان نوروزی در پارک بزرگ شهر کاشان خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را ترویج فرهنگ و آشنایی میهمانان و گردشگران با آداب و رسوم شهردارالمؤمنین کاشان، شناخت و آگاهی آنها با مسائل مذهبی و پیشینه ای با قدمت چندین و چند ساله و تقارن ایام فاطمیه با بهار ۹۳ ذکر کرد.

وی با بیان این که نامگذاری سال جدید به نام " سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی بسیار کارشناسانه بود، گفت: برگزاری برنامه­ها، همایش­ها، سمینارها و کنفرانس­ها در سال ۹۳ بایستی با محتوای فرهنگی غنی و سرلوحه قراردادن مبانی اقتصاد مقاومتی و با مدیریت جهادی اجرا شد.

به گفته وی، چراغ نخستین شب ویژه­ی برنامه­ی فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " در اول فروردین ۹۳ با حضور گردشگران و میهمانان نوروزی که فضای رفاهی پارک بزرگ شهر کاشان را برای استراحت و اسکان خود انتخاب کرده بودند با مرشدخوانی پهلوانی در مدح و ستایش حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) روشن شد.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، خطابه خوانی، مداحی، اجرای برنامه های قرآنی و صلوات خاصه امام رضا(ع) را از دیگر برنامه های " بهار فاطمی " برشمرد.

دهقانی گفت: برنامه فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " ویژه­ی گردشگران و میهمانان نوروزی به مدت ۱۰ شب با همکاری شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز