خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه:

هنرهای دستی کاشانی‌های در دست میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد

کد خبر : ۱۵۱۸۵۵

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری ویژه برنامه­ی بهار فاطمی در قالب بازارچه نوروزی هنرهای دستی در فرهنگسرای معراج این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری ویژه برنامه­ی بهار فاطمی در قالب بازارچه نوروزی هنرهای دستی در فرهنگسرای معراج این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این جشنواره که از ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود، بیش از یک هزار اثر هنری توسط ۲۵ نفر از بانوان و آقایان خوش ذوق کاشانی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی، جواهر دوزی، شمع‌های تزئینی، چرم و کیف، سفال، ساخت عروسک‌های سنتی، سرمه دوزی، گل‌های کریستال، نقش برجسته، کریستال و سایر مشاغل مرتبط با هنرهای دستی را از جمله آثار هنری این جشنواره برشمرد.

به گفته وی، برگزاری ایستگاه گریم کودک، نقاشی کودک، اجرای جنگ‌های شاد شبانه، غرفه‌های ماهی‌های زینتی، گل و گیاه و کارت پستال از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را آموزش و به تصویر کشاندن توانمندی‌های هنری بانوان به ویژه اساتید و هنرجویان فرهنگسرا در راستای اشتغالزایی بانوان خانه دار عنوان کرد.

نادعلی گفت: ویژه برنامه­­ی بهار فاطمی در قالب بازارچه نوروزی هنرهای دستی «از ۱۶ اسفند هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ تا ۲۵ اسفند ماه در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان پذیرای عموم شهروندان و علاقمندان و گردشگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز