خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در مراسم تودیع و معارفه شهردار نیاسر:

هنوز کاری در خور شان و جایگاه شهر نیاسر صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۲

علیرغم اینکه اذعان داریم آنچه که درخورشان و جایگاه شهر نیاسر باشد هنوز اتفاق نیفتاده است. لذا اگر می‌خواهیم این شهر از نظر گردشگری به عنوان قطب گردشگری پیشرفت کند نیازمند عزم ملی و همگانی مردم این شهر است.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: علیرغم اینکه اذعان داریم آنچه که درخورشان و جایگاه شهر نیاسر باشد هنوز اتفاق نیفتاده است. لذا اگر می‌خواهیم این شهر از نظر گردشگری به عنوان قطب گردشگری پیشرفت کند نیازمند عزم ملی و همگانی مردم این شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا جوادی» پیش از ظهر یک شنبه چهارم اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه شهردار نیاسر با اعلام این مطلب گفت: علیرغم تاخیر و فراز و نشیب‌هایی که در انتخاب شهردار نیاسر به عمل آمد شورای اسلامی این شهر توانست به اتفاق اکثریت اعضا با انتخاب جمشید اسماعبلی به عنوان شهردار این شهر گرینه خوبی را برای این شهر انتخاب کند.

جوادی با اشاره به اینکه کار گروهی و شورایی ساز و کار و ادبیات خودش را دارد گفت: زمانی کار گروهی در شهرداری نتیجه می‌دهد که براساس تعامل، همدلی، قانون و نظر اکثریت اجرا شود.

وی به برکات نظام شورایی در شهر‌ها و روستا‌ها اشاره کرد و گفت: چون شهردار را به عنوان نفر آخر شورا می‌دانیم که درحین کار با شرایط و موقعیت‌های سختی روبرو می‌شود نباید بقیه اعضای شورا از لحاظ مدیریتی و اجرایی در کار شهردار دخالت کنند.

جوادی بخشی از مشکلات شهر نیاسر را به خاطر دخالت‌های اعضای شورای شهر در کارهای اجرایی شهرداراین شهر دانست و گفت: درعین حالی که وظیفه شهردار مدیریت و برنامه ریزی و نظارت براجرای برنامه‌های شهری دارد، اجرای قوانین و مقررات را نیز باید مدنظر داشته باشد.

فرماندار کاشان شهر نیاسر را از نظر گردشگری و توریستی در سطح کشورحائز اهمیت دانست و گفت: گردشگری نمودن نیاسر به عنوان قطب گردشگری نیازمند عزم ملی و همگانی مردم این شهر است.

وی از تشکیل کارگروه ویژه‌ای با حضور شهرداران شهرهای نیاسر، قمصر، برزک و جوشفان و کامو به منظور توسعه و کار هماهنگ گردشگری دراین شهر‌ها به مدیریت معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کاشان خبرداد و گفت: از کلیه شهرداران این شهر‌ها می‌خواهیم به منظور کارهماهنگ و تعامل هرچه بیشتر در بخش توسعه گردشگری منطقه کاشان دراین کارگروه شرکت کنند.

معاون استاندار و فرماندار کاشان ضمن تشکر و قدردانی ازخدمات احسان کوزه کر سرپرست قبلی شهرداری نیاسر گفت: با توجه به اینکه مهندس کوزه گر دو دوره سرپرست شهردار نیاسر بودند ایشان نمادی ازاخلاص و ایثار را در این کار از خود نشان داد.

وی با رضایتمند خواندن خدمات شش ماهه کوزه گر در تصدی سرپرستی شهرداری نیاسر گفت: ایشان دراین مدت علیرغم مشکلات فراوان شهرداری و شهرنیاسر با سلامت و بدون هیچگونه کوتاهی درکارش انجام وظیفه نمود.

جوادی تصریح نمود: کوزه گر حتی در این مدت شش ماه با نگاه بلند و جامع و موفقیت آمیز در شهرداری نیاسر کار کرده است.

فرماندارکاشان از حسن انتخاب شورای اسلامی شهرنیاسر در انتخاب جمشید اسماعیلی به عنوان شهردار جدید نیاسر تشکر کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید این شهر که فردی موفق، مجرب و خوش فکر در حوزه گردشگری است بتواند کارهای خوبی را دراین شهر انجام دهد، ضمن اینکه فرمانداری کاشان نیز با تمام وجود از ایشان حمایت خواهد نمود.

درابتدای مراسم تودیع و معارفه شهردار نیاسر حجت الاسلام مطهری امام جمعه این شهر ضمن خیرمقدم به شهردار جدید خواستار تعامل هرچه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار جدید این شهر شد.

جمشید اسماعبلی شهردار جدید نیاسر نیز از حسن اعتمادی که شورای شهر نیاسر به ایشان داشتند تشکر کرد و گفت: انشاءالله در میدان عمل بتوانیم با همکاری شورای اسلامی شهر نیاسر با برنامه ریزی‌های خوب در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه این شهر موفق یاشیم.

اسماعیلی تنها رمز موفقیت در شهرداری را در سایه کار گروهی دانست و گفت: بزودی کارگروهی برای رفع مشکلات گردشگری و بدهکاری‌های شهرداری نیاسر تشکیل خواهیم داد، ضمن اینکه از استانداری اصفهان نیز می‌خواهیم که دراین جهت به ما کمک کنند.

پیش از ظهر امروز یک شنبه چهارم اسفند مراسم تودیع و معارفه شهردار نیاسر با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، مدیر کل دفترامور شهری و شوراههای استانداری اصفهان، تعدادی از شهرداران شهرهای استان اصفهان، مسئولین ادارات شهرستان کاشان، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهر نیاسر در هتل سبز نیاسر برگزار شد. ضمن اینکه صادقی شهردار قیلی این شهر در این مراسم حضور نداشت.

شایان ذکراست درپایان مراسم پس ازقرائت حکمی که استاندار اصفهان جمشید اسماعیلی را به عنوان شهردار نیاسرمنصوب نمودند از طرف معاون استاندار و فرماندار کاشان به ایشان تقدیم شد و همگی با حضور درگلزار شهداء با مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند. ضمن اینکه با اهداء لوح سپاس و هدایایی از سرپرست و شهرداری قبلی این شهر نیز فدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز