خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز نیم سال دوم تحصیلی سال ۹۲؛

طرح عطر عفاف در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل انجام می‌شود

کد خبر : ۱۴۰۱۹۸

همزمان با آغاز نیم سال دوم تحصیلی سال ۹۲، طرح عطر عفاف در رابطه با طرح حجاب و عفاف برای تمام سطوح استادان، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل اجرا می‌شود.

ایلنا: همزمان با آغاز نیم سال دوم تحصیلی سال ۹۲، طرح عطر عفاف در رابطه با طرح حجاب و عفاف برای تمام سطوح استادان، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل اجرا می‌شود.

«رضا رمضانی» رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود: این طرح به منظور به اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با طرح حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و مهیا نمودن فضایی آرام برای تحصیل دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مصوبه مصادیق پوشش مجاز و غیر مجاز برای دانشجویان مشخص شده و حتی نوع برخورد با دانشجویان متخلف نیز تعیین شده است.

رضا رمضانی گفت: در همین راستا کمیته عفاف و حجاب در دانشگاه تشکیل شده که برنامه ریزی جهت اجرای طرح را بر عهده خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل گفت: رئیس مرکز، مدیر فرهنگی، مسئول حراست، یک نفر از اعضای هیات علمی، دو نفر از اساتید مدعو، نماینده کارکنان، دو نفر از نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی، یک نفر کار‌شناس عفاف و حجاب و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یا امام جماعت از اعضای این کمیته هستند.

وی در پایان ضمن درخواست همکاری از همه دانشجویان، کارکنان و اساتید اعلام کرد: کمیته عفاف و حجای دانشگاه، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده همه عزیزان است و پیشاپیش از همه عزیزانی که در اجرای این طرح با دانشگاه همکاری می‌نمایند تشکر و قدردانی می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز