خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع):

خانواده‌های کاشانی از حرم وارد حرم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۴۹

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری کوهگشت خانوادگی " حرم تا حرم " در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری کوهگشت خانوادگی " حرم تا حرم " در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) خانواد های کاشانی از حرم امامزاده سید ابوالقاسم نورالهدی(ع) در روستای علوی وارد حرم سلطانعلی بن امام محد باقر(ع) در مشهد اردهال می شوند.

به گفته وی، خانواده های کاشانی جمعه ۱۵ آذر ماه امسال، با ارادت به خاندان عصمت و طهارت و اهل بیت(ع) مسیر ۴ کیلومتری از آستان امامزاده سید ابوالقاسم نورالهدی(ع) در روستای علوی تا امامزاده حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان را با پای پیاده طی می کنند.

وی، هدف از برگزاری کوهگشت های خانوادگی را ترویج فرهنگ و مراسم آئینی و مذهبی، فراهم کردن محیطی کاملا مذهبی و با نشاط برای خانواده های کاشانی و معرفی ابنیه و روستاهای گردشگری ذکر کرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: کوهگشت های خانوادگی توسط اداره ورزش و تفریحات سالم این سازمان با فراهم کردن امکانات و تجیهزات لازم همراه با صرف پذیرایی و صبحانه همگام با ارائه سرویس های ایاب و ذهاب برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز