خبرگزاری کار ایران

ترفع:

بخش خصوصی باید حقوق رانندگان را بپردازد/دولت کمک نکند، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۸۲

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: بخش خصوصی باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوس‌ها را که هزینه‌های آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، محمود ترفع با تأکید بر کاهش بی‌سابقه درآمد‌ها و افزایش روزافزون هزینه‌های این شرکت، گفت: اگر با زحمت، امسال را نیز پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتماً در سال ۱۴۰۰، استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار مشکل اساسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، ادامه داد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند، اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوس‌ها را که هزینه‌های آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد، اما در مقابل، مسافری جابه‌جا نکرده و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیش‌پرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد گردیده نیز واریز شده است. تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می‌شود و تا ۵ ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: اگر دولت کماکان سهم خود را پرداخت نکرده و به مدیریت شهری کمک نکند، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز