خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات کارگران مخابرات راه دور شیراز پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۴۵

به دنبال دیدار اخیر کارگران کارخانه مخابرات راه دور شیراز با رئیس قوه قضائیه، بخشی از معوقات مزدی‌ آنها پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شیراز اظهار داشتند: بعد از دیدار روز پنجشنبه (۲۲ خرداد) کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، ایشان وعده رسیدگی مشکلات آنها را ظرف یک ماه آینده دادند.

این منابع خبری تصریح کردند: با پیگیری‌های مستمر مسئولان قضایی استان و در کمتر از ۴۰ روز پس از سفر رئیس دستگاه قضا به استان فارس بخشی از مطالبات کارگران بازنشسته (ITI) شیراز پس از گذشت حدود ده سال پرداخت شد.

وی افزود: در پایان جلسه شورای اداری استان فارس رئیس قوه قضاییه دستور دادند که مقام‌های استان ظرف یک ماه مطالبات بازنشستگان این کارخانه را که بدون احتساب خسارت تاخیر و تادیه ۳۵ میلیارد تومان است، پرداخت کنند.

این کارگر گفت: میزان مطالباتمان کارگران مخابرات راه دور شیراز بدون احتساب خسارت تاخیر و تادیه، ۳۵ میلیارد تومان است و با احتساب این موارد به بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که بخش زیادی از آن در روزهای گذشته تامین شد.

به گفته وی؛ در عین حال کارگران این کارخانه  امیدوارند با دخالت قوه قضائیه این واحد تولیدی به فعالیت تولید خود بازگردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز