خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت رجا

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۲۵

علیرضا محمودی (رئیس هیات مدیره) و محمد رجبی (مدیرعامل شرکت رجا) در پیامی مشترک، فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را در اولین روز رسمی کاری تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام  مشترک رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت رجا به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار

با رسیدن بهار، جهان هستی، آینه‌دار توست که شکوه و جلوه‌هایی از عظمت بی‌انتهایت را به اهل زمین نمایش می‌دهد.

ما این فصل را فقط با سبزی طبیعت، نغمه‌های روح‌بخش و جان‌فزای چکاوک‌ها و قمریان نمی‌شناسیم بلکه نسیم مهرورزی و گشایش را از عمق وجود طلب می‌کنیم و احساس.

یا مدبراللیل و النهار

تدبیر امور در ید اراده توست. با قلب‌های مضطرّ و در آغاز بهارت آنچه از امام عصرمان (عج) نقل شده به محضرت عرض می‌کنیم:

"ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌کنی که فکر و وهم بشر هم به آن جا نمی‌رسید. پروردگارا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و ما را که در بن بست واقع شده‌ایم ، تو خودت راهی برایمان باز کن که به عقلمان نمی‌رسد"

یا محول الحول و الاحوال

احوال مردم خداپرست و دین مدار ایران آنچیزی نیست که باید در آغاز بهار باشد.

اما به "محول الحول" بودن تو یقین کامل داریم.

تو خود بهتر می‌دانی که ماه‌های متمادی کوشیدیم که به این کشور و ملت خدمت کنیم. دست در دست کارگران و مدیران شرکت برای ارتقای وضعیت حمل و نقل ریلی در بخش مسافری هرآنچه به گمان‌مان راهگشا بود، به کار بستیم و تحول عملکردی را با چشم دنیایی‌مان دیدیم.

ولی امروز در شرایطی واقع شده‌ایم که یک مهمان ناخواندهِ منحوس عنان ما را از کف ربوده و تشویش را بر ما مستولی کرده است.

ما در این شرایط به سختی توانستیم مزد حق‌داران را به دستشان برسانیم و اذعان داریم و با صدای رسا می‌گوییم از ناحیه‌هایی استمداد شد که جز اراده تو نمی‌توانست دستی را برای گره‌گشایی آماده کند.

اما آنچه از تو می‌خواهیم رحمت است و رحمت.

تو قادر متعالی و به یک اشارت قلوب مسلمین را تسکین می‌دهی.

به همکاران‌مان قول داده بودیم که به فضل تو و توسل به خاتم الانبیاء و ائمه هدی(سلام ا...علیهم) شرایط بهتری برایشان فراهم کنیم. به سخت کوشان و شب بیداران و تلاشگران که به دنبال رزق حلال از قِبل حیات رجا هستند وعده دادیم که تا انتهای مسیر کنارشان هستیم.

و البته هستیم و میدان را با این تلاطم‌ها خالی نمی‌کنیم و با تأسی به سیره آل علی(ع) هر آنچه در سفره بیاید را با فهم خود از عدالت توزیع می‌کنیم اما با ذره ذره وجود تو را می‌خوانیم و از تو کمک می‌خواهیم.

پس بهترین دعا نه برای ما بلکه برای همه مردم عالم اینست:

حوّل حالنا الی احسن الحال

بر اساس آموزه‌های‌مان به نبی مکرم اسلام و خاندانش سلام و درود می‌فرستیم و به تو عرض می‌کنیم:

اللهمَّ صلِّ علی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ وَ أدْفَعْ عَنَّا البَلاءَ المُبْرَمَ مِن السَّماءِ إنَّکَ عَلى کُلِّ شَئٍ قَدِیرٌ

هم‌قطاران عزیز!

اینک و در آغاز سال ۱۳۹۹ مجدداً تبریکات صمیمانه خویش را نثارتان می‌کنیم.

آغازین روزهای سال جدید به بوی ولایت عطرآگین است. با «حسین» و «عبّاس» و «سجّاد» آغاز می‌شود، به آسمان موعود سر می‌کشد و در انتها نیز در آغوش شعبان ماوی می‌گزیند. همزمانی نوروز با دو عید شعبانیه را به فال نیک گرفته و از درگاه ایزد منان برای همه شما همراهان صدیق و خانواده‌های گرامی‌تان سلامتی و آرامش و عزت روزافزون خواستاریم.

شرایط به نحوی رقم خورده است که توفیق خدمت شایسته به ملت بزرگ ایران آنچنان که هرسال جاری بود را نداریم.

و در هفته‌های اخیر به دلیل حجم سنگین استرداد بلیت‌ها و کمبود شدید نقدینگی نتوانستیم خدمات حداقلی را نیز به شما همکاران گرانقدر ارائه کنیم.

و در این میان اضطراب خانواده‌های محترم نیز دغدغه‌ها را مضاعف کرد.

برادران و خواهران گرامی!

هرچند لغو سیر بسیاری از قطارها خبر خوبی برای خانواده بزرگ ما نیست چراکه رزق شرکت وابسته به آن است، اما برای حفظ سلامتی تک تک هم‌وطنان چاره‌ای جز این نیست و ما در مقابل این تقدیر سر تعظیم فرود می‌آوریم.

لیکن این پایان راه ما نیست. همه امکانات و پتانسیل شرکت را بسیج خواهیم کرد تا خسارت کمتری متوجه شرکت و شما عزیزان شود و در این میان از صبوری و همراهی همیشگی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

به فضل الهی و با توکل به او و همت شما، دست در دست یکدیگر از این گردنه صعب‌العبور نیز خواهیم گذشت و بار دیگر اتفاقات زیبا و دلچسبی را رقم خواهیم زد.

چرا که ایمان داریم:" ان مع العسر یسرا"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز