خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در مراسم دهه فجر:

لیست‌ طویلی از کارگرانی که مشمول طرح حمایت معیشتی نشدند، دریافت کردم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۸۱

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار داشتند، لااقل بعد از گرانی بنزین، طرح حمایت معیشتی به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) در مراسم دهه فجر که در محل ورزشگاه کارگران در اتوبان فتح برگزار می‌شد، اظهارداشت: آرزوی مردمی که از فرودگاه تا بهشت زهرا را پیاده رفته بودند تا سخنان امام خمینی(ره) را بشنوند؛ این بود که در  جامعه عدالت، آزادی و استقلال وجود داشته باشد. آرزوی ما این بود ۱۷ شهریورها، بازداشت‌ها و بگیر و ببندها انجام نشود.

جلودارزاده با اشاره به پیگیری‌ها برای تحقق این آرزوهای مردم در زمان انقلاب گفت: با وجود اینکه مردم هزینه دادند اما در مقابل عده‌ای خلاف آرزوها و آمال این ملت حرکت کردند و از بیت‌المال دزدی کردند. دکل گمشده، سه هزار میلیارد فساد مالی و انواع فسادها در این سال‌ها ادامه داشت.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با خونِ دل خوردن و مجاهدت کردن و خون نثار این خاک کردن و تحمل زندان‌ها این انقلاب را نگه داشته‌ایم؛ بنابراین حق و عدل در این انقلاب باید روز به روز درخشان‌تر شود.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده کارگران هپکو، هفت‌تپه، آذرآب و فولاد ایران در سال‌های قبل گفت: کارگران نمی‌خواستند کارخانه‌ها به نابودی کشیده شود. مطالبات همه کارگران باید با تمام توان پیگیری شود.

او ادامه داد: مردم انتظار داشتند، لااقل بعد از گرانی بنزین، طرح حمایت معیشتی به درستی اجرا شود. لیست عریض و طویلی در برنامه خانه کارگر شرق‌تهران دریافت کردم که نشان می‌داد خیلی از کارگران مشمول طرح حمایت معیشتی نشده‌اند.

جلودارزاده با اشاره به مطالبات بازنشستگان درباره همسان‌سازی و با بیان اینکه با یک کفش آهنین باید بدهی‌های تامین اجتماعی از دولت را بگیریم، گفت: در حالیکه عدم فروش نفت برای دولت مشکلات زیادی در پی داشته، نمایندگان باید تلاش کنند تا مطالبات تامین اجتماعی سریع‌تر وصول شود. نباید فراموش کرد که مشخصه جامعه اسلامی این است که حق مردم را بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز