خبرگزاری کار ایران

تقدیر از استاد ارتباطات که به جرگه بازنشستگان تامین اجتماعی پیوست

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۳۳

همزمان با بازنشستگی «یونس شکرخواه» در شعبه 25 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اهدای لوحی از زحمات و فعالیت‌های ارتباطی و رسانه‌ای وی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدنوری آقایی، رئیس شعبه 25 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در مراسم تقدیر از دکتر شکرخواه گفت: یونس شکرخواه از بیمه‌شدگان دانش‌مدار و پژوهشگر در ایران است و هم‌‌اکنون به جرگه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پیوسته است.

آقایی با اشاره به تلاش دکتر شکرخواه در زمینه ارتباطات گفت: دکتر شکرخواه یکی از تاثیرگذارترین اساتید علوم ارتباط در ایران و جهان است و خدمات وی در نشر فرهنگ ارتباطات و رسانه هرگز فراموش نمی‌شود.

یونس شکرخواه متولد 1336است و فعالیت‌های حرفه‌ای و روزنامه‌‍نگاری خود را از سال 1360با ترجمه مقاله‌ای برای روزنامه اطلاعات آغاز کرد. وی عضو هیات موسس و عضو هیات رئیسه انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتی و عضو شورای ملی مدرسه ملی سینمای ایران است.

شکرخواه شش سال ریاست موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا را نیز بر عهده داشت. تاکنون 16 جلد کتاب در زمینه خبرنویسی، جامعه اطلاعاتی، روابط عمومی، تکنولوژی ارتباطی و ... تالیف کرده و 12 اثر ترجمه در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز