خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

به‌جای استیضاح وزیر کار رضایت جامعه کارگری را به‌دست آورید

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۳۹

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور با سیاسی ارزیابی کردن استیضاح وزیر کار تاکید کرد: جامعه کارگری از مجلس توقع دارد به‌جای انجام چنین کارهایی، امکان تحقق خواسته‌های صنفی آنها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس شیری با اشاره به اقدامات مثبت علی ربیعی در وزارت کار تاکید کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم به‌جای استیضاح وزیر کار در کنار کارگران به مطالبات تحقق نیافته آنها کمک کنند.

او افزود: علی ربیعی از بدنه و جنس جامعه کارگری است، از این رو انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ادامه خدمات وی به کارگران، در روز استیضاح به او رای مثبت بدهند.

وی با بیان اینکه وخامت اوضاع کارگران قبل از هرچیز به شرایط اقتصادی و نحوه فعالیت واحدهای صنعتی بازمی‌گردد، گفت: شرایط جامعه کارگری به هیچ وجه مطلوب نیست اما اقدامات نسنجیده‌ای همچون پیش‌کشیدن موضوع استیضاح وزیر کار به وخامت بیشتر اوضاع کارگران منجر می‌شود.

به گفته وی، طرح سوال و استیضاح وزرا حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و ما هم برای این حق قانونی نمایندگان احترام قائل هستیم اما درخواستی که ما از نمایندگان مجلس داریم این است که رضایت جامعه کارگری را بدست بیاورند.

این فعال کارگری در خاتمه نامه از نمایندگان مجلس دهم خواست با آرای مثبت خود به وزیر کار در کنار کارگران، به تحقق مطالبات به حق آنها کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز