خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برنامه‌های فرهنگی نوین در عرصه کار و تولید تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۰۶

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین برنامه های فرهنگی نوین تاثیر گذار در عرصه کار و تولید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی فر در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که صبح روز گذشته در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد، گفت: امیدواریم همواره در مسیر قرآن کریم قدم برداریم.

وی ادامه داد :  بدون شک قرائت و تلاوت قرآن کریم پرداختن به امورات الهی است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگی وزارت تعاون,کار و رفاه اجتماعی فصل نوینی را در برنامه‌های وزارت خانه در این بعد ایجاد کرده است، گفت: امیدوارم این مهم به‌عنوان پایه در دیگر وزارت خانه‌ها، جامعه و حوزه تولید مدنظر قرار گیرد.

صادقی فر با بیان این که این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات تعداد شرکت‌کنندگان ۲۵ درصد افزایش داشت و در این دوره ۳۵۰ نفر در این مسابقات شرکت می کنند که از منتخبین استانی هستند و مسابقات تا سه روز ادامه دارد و در مرکز تربیت مربی کرج روند اجرای مسابقات ادامه دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: انس با قرآن کریم انضباط کاری، قناعت و صرفه‌جویی در اموال بیت‌المال را به همراه دارد؛ همچنین  پایبندی به کسب حلال یکی از ثمرات انس با قرآن است.

وی گفت: جامعه‌ای که  با تدابیر قرآنی همسو و همراه است بی‌شک برای آینده خود برنامه‌های خواهد داشت.

صادقی فر با تأکید بر شناخت و درک مفاهیم قرآنی بیان کرد :  قرآن‌پژوهی نیز از امور بسیار مهم و ضروری است که باید بدان بیشتر پرداخته شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ادامه داد :  افرادی که همراه با قرآن بوده و به قرآن نزدیک‌تر هستند روحیه تعاون گری و اصل وجدان کاری را به همراه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز