خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی ناشی از صاعقه در پایانه نفتی خارگ مهار شد/کارگران کمیته بحران تشکیل دادند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۹۱

آتش‌سوزی بامداد امروز در مخزن ذخیره‌سازی نفت خام پایانه نفتی خارگ بدون خسارت مهار شد؛ درعین حال کارکنان کمیته بحران تشکیل دادند.

به گزارش ایلنا، در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد امروز (دوم آذرماه ۹۶) به دلیل برخورد صاعقه، مخزن ذخیره‌سازی نفت خام شماره چهل و سه پایانه نفتی خارگ دچار حریق شد.

این حریق با اقدام به موقع آتش‌نشانان پایانه نفتی خارگ و با آمادگی قبلی، در شرایط توفانی و بارش شدید باران، آتش ظرف مدت ۳۱ دقیقه کاملا مهار شد.

در عین حال،  روز گذشته به دنبال شرایط جوی نامساعد و باد شدید و بارش باران، واحد ایمنی و مدیریت پایانه‌های نفتی دستور آماده‌باش و آمادگی کامل برای رعایت تمهیدات لازم به منظور مقابله با شرایط بحرانی در پایانه نفتی خارگ را صادر کرد و کارگران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ با ایجاد کمیته بحران و تشکیل چهار گروه عملیاتی، برای مقابله با بحران‌های احتمالی در محوطه مخازن ذخیره‌سازی و اسکله‌های صادراتی آماده شده بودند.

به نقل از روابط عمومی پایانه‌های نفتی، هم اکنون دو گروه‌ عملیاتی جایگزین در محوطه مخازن ذخیره‌سازی و دوگروه دیگر در اسکله آذرپاد و اسکله تی، مدیریت بحران را برعهده دارند و شرایط در حال حاضر عادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز