خبرگزاری کار ایران

کمک رسانی واحدهای سازمان تامین اجتماعی به مردم زلزله زده غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۴۸

واحدهای مختلف سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور و شرکت های تابعه این سازمان همگام با مردم خیر و نوعدوست کشور اقدام به ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده کشور نمودند.

به گزارش ایلنا، از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در غرب کشور با ابلاغ دستور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص رسیدگی مناسب و سریع به مصدومان این حادثه، مراکز درمانی این سازمان در کرمانشاه و استان های همجوار به حالت آماده باش درآمدند و مصدومان را پذیرش و بستری کردند.

همچنین شعب سازمان تامین اجتماعی ماموریت یافتند در اسرع وقت نسبت به برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان بیمه شدگان حادثه دیده اقدام کنند.

ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور نیز، لوازم موردنیاز مردم زلزله زده از قبیل پتو، پوشاک،موادغذایی، دارو ، آب معدنی و... را به مناطق زلزله زده اهدا کردند.

بر این اساس، شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی نیز برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور اقدام کردند.

شرکت نفت ایرانول، هزینه چاپ و توزیع سررسید سال جاری خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده اختصاص داد.

شرکت رایتل تسهیلاتی ویژه برای مشترکان در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام به منظور تسهیل ارتباطات در مناطق زلزله زده فراهم کرده است.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) مبلغ ۲.۵ میلیارد ریال از طریق شرکت های زیر مجموعه خود برای کمک به آسیب دیدگان زلزله مناطق غربی کشور اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز