خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران کشور:

تامین اجتماعی در زمان احمدی‌نژاد از مدیریت باثبات محروم بود/تغییرات اساسی و بنیادین امیدوارکننده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۵۵

علی اصغر بیات می‌گوید: مدیریت فعلی تامین اجتماعی پس از دوره طولانی بی‌ثباتی، بیمه‌شدگان را به آینده سازمان امیدوار کرده‌است و تنها تداوم این رویکرد می‌تواند به حفظ منابع سازمان کمک کند.

علی‌اصغر بیات (رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در ارتباط با روندی که سازمان تامین اجتماعی در سالهای گذشته طی کرده و اهمیت راهبردی این سازمان؛ اظهار داشت: برخورداری از تامین اجتماعی یکی از اساسی‌ترین پیش‌نیازهای توسعه در جوامع مختلف به شمار می‌رود و دستیابی و برخورداری افراد جامعه از یک نظام رفاه و تامین اجتماعی کارآمد همواره یکی از بزرگترین آرزوهای هر ملتی است و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با وجود مدیریتی دلسوز، شایسته و آشنا به مسائل سازمان تامین اجتماعی.

وی ادامه داد: با عنایت به ظرفیت و گستردگی جامعه تحت پوششِ تامین اجتماعی که بالغ بر 42 میلیون نفر را شامل می‌شود؛ اهمیتِ برجسته این سازمان در خدمات‌رسانی مشخص است.

به گفته بیات، علیرغم جایگاه حساس و کلیدی سازمان تامین اجتماعی، همواره این سازمان در دولت‌های نهم و دهم از داشتن مدیریتی با ثبات و دارای ویژگی‌های مثبت مدیریتی محروم بوده است.

وی روند مدیریتی سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مثبت توصیف کرد و گفت: با استقرار دولت یازدهم، درک به موقع مسئولان از وضعیت و شرایط سازمان که از مسیر واقعی خود خارج شده بود موجب شد تا یکی از مدیران موفق سازمان تامین اجتماعی را که سال‌ها در سازمان مسئولیت داشته‌اند و از بدنه سازمان نیز هستند را برای ساماندهی و مدیریت این مجموعه عظیم و مهم انتخاب نمایند و سکان هدایت این سازمان را به دست با کفایت ایشان بسپارند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور در ادامه اظهار داشت: نوربخش با تیم مدیریتی قوی و دست‌پاک با نیت خیر و پشتکار، هم‌زمان با شروع دولت یازدهم کار خود را درسازمان آغاز نمودند و هر روز در این سازمان شاهد تحولات نو و تغییرات اساسی و بنیادین بوده‌ایم که این امر، مجموعه 42 میلیون نفری جمعت تحت پوشش را روز به روز به رویکرد سازمان امیدوارتر کرده‌است.

وی در پایان تصریح کرد: از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات ایشان برقرای امنیت و بازگرداندن آرامش به این سازمان است و بی‌شک ثبات و استمرار مدیریت ایشان بر سازمان تامین اجتماعی در دولت دوازدهم نه تنها ضامنِ بقای آرامش در این سازمان بزرگ اجتماعی، بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی است؛ بلکه منجر به گشایش‌های بیشتر در حل مسائل ذینفعان و شرکاء اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز