خبرگزاری کار ایران

پرسنلِ شرکت احیاصنعت ادوات نگران شرایط نامساعد شغلی/ کارگران خواستار نظارت بیشتر رجاء هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۶۶

کارگران شرکت احیاصنعت ادوات که یک شرکت طرف قرارداد با شرکت حمل و نقل ریلی رجاء است، از شرایط نامساعد شغلی خود ناراضی هستند.

در روزهای گذشته، کارگران شرکت احیاصنعت ادوات که یک شرکت مسئول تعمیر و نگهداری قطارهای مسافربری و باری و  پیمانکار  شرکت حمل و نقل ریلی رجاء است با ایلنا تماس گرفتند و از شرایط نامساعد شغلی خود انتقاد کردند.

این کارگران می گویند: علاوه بر این که دستمزدها معمولا با دو ماه تاخیر و خیلی وقتها به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود، حق بیمه ما نیز به طور مرتب به حساب تامین اجتماعی واریز نمی‌شود و در تعویض دفترچه‌های بیمه با مشکل مواجه هستیم.

این کارگران همچنین از کیفیت بد غذای خود و امکانات کم رفاهی انتقاد دارند و می‌گویند در طول سفرها با قطار، یا غذا را نمی‌خوریم یا با اکراه می‌خوریم. علاوه بر این، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و امکانات رفاهی دیگر هم نامناسب است و در گرمای تابستان با مشکلات جدی روبرو هستیم.

این کارگران با بیان این که در کل شرایط شغلی خوبی نداریم و از امکانات حداقلی محرومیم، می‌گویند: بارها درخواست کرده‌ایم و باز هم این درخواست را تکرار می‌کنیم؛ شرکت رجاء بایستی بیشتر بر عملکرد شرکت‌های پیمانکاری نظارت داشته باشد تا حق و حقوق کارگران پیمانکاری بیش از این ضایع نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز