خبرگزاری کار ایران

شماره ۲۴ ماهنامه قلمرو رفاه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶۳

ماهنامه تحلیلی قلمرو رفاه در زمینه سیاست گذاری اجتماعی در ۶۴ صفحه و با قیمت ۵ هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه منتشر شد.

تازه‌ترین شماره ماهنامه قلمرو رفاه شامل دو پرونده اصلی شامل «فساد» و «مال سازی» است. در پرونده فساد، این ماهنامه فساد در ایران را در ۵ نمود شامل حیف و میل، پولشویی، فرارمالیاتی، زمین خواری و قاچاق بررسی کرده است. همچنین در پرونده مربوط به مال سازی، ابعاد اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی که مال‌ها ترویج می‌دهند به بحث گذاشته شده است.

«مردم و فقرا پس از انتخابات» عنوان یادداشتی از احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در این شماره از ماهنامه منتشر شده است. وی در یادداشت خود استدلال می‌کند «مردم زمانی توانمند خواهند شد که در درون نهادهایی مانند انجمن‌های صنفی، اتحادیه‌ها، کانون‌های محله، مسجد، مدرسه، کارخانه و احزاب منتشکل شوند»

گزارشی از روند حوادث کارگری در ۴ سال گذشته، اوباما کر زیر تیغ، ظهور سیاست‌های ضد ریاضتی در آرژانتین، به دزدی‌های یک درصدی‌ها پایان دهید، تغییر مداوم در محتوای کتب آموزشی چه تاثیری بر نظام آموزشی گذاشته است؟ از دیگر عناوین این شماره از ماهنامه قلمرو رفاه است.

در بخش پایانی این شماره، کتاب‌های جددی مانند منطق جنون آسای نظام سرمایه داری، دیالکتیک روشنگری، تاریخ و آگاهی طبقاتی، جلد سوم کاپیتال، پیربوردیو و برگزیده نوشته‌های فرهنگی آنتونیو گرامشی معرفی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز