خبرگزاری کار ایران

حضور 6 هزار بازنشسته تهرانی در همایش پیاده روی خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۱۱

چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان تهرانی و خانواده های ایشان با حضور بیش از 6 هزار شرکت کننده در دریاچه شهدای خلیج فارس تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  در این همایش باشکوه که به مناسبت نیمه شعبان، سالروز با سعادت منجی عالم بشریت، امام مهدی (عج) برگزار شد، بیش از 6 هزار نفر از بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده های ایشان در فضایی شاد و صمیمی از ساعت 6 صبح روز جمعه، کنار یکدیگر جمع شده و مسیر 3 کیلومتری دور این دریاچه زیبای شهر تهران را پیاده روی کردند.

در این همایش خانوادگی، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت و نقش نشاط و شادی در پیشگیری از افسردگی بازنشستگان، " زندگی سالم و با نشاط" را به عنوان یکی از اهداف برگزاری برنامه های همچون پیاده روی عنوان کرد و افزود: بدون شک این برنامه ها که با حضور خانواده ها برگزار می شود، نقشی اساسی در نشاط و شادابی همه اعضای خانواده خواهد داشت.

وی از بازنشستگان شهرداری تهران به عنوان افرادی با نشاط، سر زنده، فعال و پویا یاد کرد که پس از سال ها تلاش و خدمت به مردم شهر تهران، اینک با افتخار به مقام ازنشستگی نایل آمده اند و اکنون وظیفه همه مسئولان شهری است تا به بهترین شکل ممکن از این عزیزان تحلیل به عمل آورند و برگزاری برنامه هایی با این کیفیت در راستای تعظیم و تکریم هر چه بیشتر این عزیزان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از برگزاری بیش از ده عنوان برنامه بزرگ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سال 96 ویژه بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد و گفت: با توجه به استقبال ویژه عزیزان، در تلاش هستیم تا مدت برنامه ها را از 45 روز به یک ماه کاهش دهیم تا در سال 96 هر ماه، یک ویژه برنامه برای بازنشستگان محترم شهرداری تهران، اجرا و مورد بهره برداری این عزیزان قرار گیرد.

در این همایش همچنین به قید قرعه به 110 نفر از بازنشستگان شرکت کننده در مراسم و خانواده های ایشان، هدایای نفیسی همچون دوچرخه، لوازم ورزشی، لوازم بدنسازی، تخته فرش، ترازو، غذا ساز، دستگاه تست قند خون، ست لوازم آشپزخانه، کارت هدیه نقدی و سکه طلا اهدا شد.

حضور بازنشستگان بالای 80 سال به همراه خانواده های شان که در مواردی با ویلچر در برنامه شرکت کرده بودند، از نکات جالب در چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران بود.

اجرای برنامه های طنز و موسیقی از دیگر بخش های این برنامه بود.

چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران با تقدیر از منتخبان به قید قرعه در دریاچه بزرگ شهدای خلیج فارس به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز