خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور حادثه معدن زمستان یورت را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۹۵

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با صدور بیانه‌ای در حادثه منجر به فوت کارگران معدن زمستان یورت آزاد شهر را به خانواده‌های آنان و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با صدور بیانه‌ای حادثه منجر به فوت کارگران معدن زمستان یورت آزاد شهر را به خانواده‌های آنان و ملت ایران تسلیت گفت.

در این بیانیه با یادآوری حادثه تلخ فوت گروهی از آتش‌نشانان تهرانی در فاجعه ساختمان پلاسکو که در زمستان سال گذشته اتفاق افتاد آمده است : متاسفانه حادثه‌تلخ‌دیگری،در معدن زمستان یورت رقم خورد واین‌بار در خطّه‌دیگری از میهن‌عزیزمان عزادار کارگرانی هستیم.

در بخش دیگری از بیانیه این تشکل عالی صنفی آمده است: کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده‌های داغدار وآحاد کارگران شریف در سرتاسر ایران از مسئولین محترم انتظار دارد اقدام عاجل وفوری برای  خدمت دهی‌به مصدومین و خانواده‌های بازماندگان را به نحواحسن تسریع نمایند.

این تشکل صنفی کارگری همچنین خواستار فعالیت کمیته‌های بازرسی جهت بررسی علل این حادثه، اعلام نتیجه و انجام اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از بروز چنین حوادث دردناکی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز