خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دنبال بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزاد شهر

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۳۷۶

به دنبال بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزادشهر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه و طلب شفای عاجل برای مصدومین، بر لزوم استفاده از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا،به دنبال بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزادشهر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه و طلب شفای عاجل برای مصدومین، بر لزوم استفاده از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تأکید کرد.

سیدتقی نوربخش از مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استان گلستان خواست که با تمام توان و با استفاده از همه امکانات برای امداد رسانی و کاستن از آلام حادثه دیدگان اقدام نمایند.

نوربخش تأکید کرد: در ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می شود و مراکز بیمه ای سازمان نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه ای مورد نیاز نهایت همکاری را با حادثه دیدگان خواهند داشت.

نوربخش در این پیام ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان،  برای مصدومان این حادثه شفای عاجل از درگاه خداوند متعال طلب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز