خبرگزاری کار ایران

وکیل کارگران معدن بافق به ایلنا خبر داد:

فردا جلسه دادگاه تجدید نظر محمد حسن تشکری برگزار می‌شود/ نسبت به صدور حکم برائت امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۹۷

وکیل کارگران معدن سنگ آهن مرکز ی بافق می گوید فردا (یکشنبه/1 اسفند) جلسه رسیدگی به پرونده «محمد حسن تشکری» کارگر معدن سنگ آهن بافق برگزار می شود. جداری فروغی «امیدوار» است که حکم برائت موکل‌اش صادر شود.

«محمد علی جداری فروغی» وکیل کارگران  معدن سنگ آهن مرکز ی بافق به ایلنا می‌گوید که قرار است برای ساعت 10 صبح فردا (یکشنبه اول  اسفند) جلسه پرونده «محمد حسن تشکری» کارگر معدن سنگ آهن بافق و عضو شورای شهر بافق در دادگاه تجدید نظر  استان یزد برگزار شود.

وی گفت: از آنجا که دلایل کافی برای محکومیت محمد حسن تشکری وجود ندارد در لایحه تقدیمی به دادگاه تجدید نظر موضوع تبرئه وی را خواستار شده‌ایم که امیدواریم در نهایت حکم برائت وی صادر شود.

جداری فروغی با یادآوری اینکه در راستای برگزاری همین جلسه صبح امروز برای مطالعه پرونده موکل خود به شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان یزد مراجعه کرده بود، گفت: پیش از این شعبه 105 دادگاه کیفری 2 یزد به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی برای آقای تشکری مجازات تحمل  11 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعلیقی را تعیین کرده بود که در همین رابطه با استفاده از حق قانونی اعتراض درخواست تجدید نظر به محضر دادگاه ارائه شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز