خبرگزاری کار ایران

ادای احترام 3500 ورزشکار بازنشسته به آتش نشانان حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۴۴

3500 ورزشکار بازنشسته شهرداری تهران طی مراسمی باشکوه با اهدای گل و قرائت فاتحه، نسبت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش ایلنا، این ورزشکاران که در آیین افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران گرد هم جمع شده بودند، تک به تک در جایگاه ویژه تمثال مبارک شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو که لوازم باقی مانده از این عزیزان نیز در آن مکان جمع آوری شده بود، حاضر شده و با اهدای گل به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

در این مراسم همچنین هر یک از رشته های ورزشی شرکت کننده در مراسم با تمثال مبارک یکی از شهدا در رژه افتتاحیه حاضر شدند تا یاد و نام شهدای آتش نشان پلاسکو به عنوان همکاران شاغل در شهرداری تهران، بیش از پیش زنده و جاودان بماند.

در این همایش، مصطفی منتظرالمهدی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در سخنانی با اشاره به اینکه حادثه دلخراش پلاسکو، اگرچه همه مردم عزیزمان را متاثر کرد اما برای همکاران بازنشسته شهرداری تهران رنگ و بوی دیگری داشت؛ چرا که بسیاری از این عزیزان در غم از دست دادن همکاران شاغل خود و البته فرزندان شان به سوگ نشستند، خاطرنشان کرد: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز به عنوان عضوی از خانواده بازنشستگان در این غم بزرگ با ایشان شریک است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با روشن کردن مشعل توسط تیمور غیاثی ،محسن تهی دست و داراب ریاحی از  قهرمانان ملی کشور و بازنشستگانان شهرداری تهران که تصاویر شهدا را در دست خود داشتند، آغاز شد و سپس سرگروه های هر رشته ورزشی با حمل پرچم هر رشته و تصویر یکی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و رژه تیم ها در هر رشته وارد سالن شده وضمن ادای احترام و تقدیم گل به جایگاه شهدای آتش نشان مورد استقبال گسترده خانواده ها و شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفتند.

همچنین در ابتدای این مراسم به منظور گرامیداشت شانزده شهید آتش نشان حادثه پلاسکو مراسم افتتاحیه با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

لازم به ذکر است از میان شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، شهید حسین سلطانی،  فرزند آتش نشان بازنشسته شهرداری تهران،  محمد سلطانی و شهید  امیرحسین داداشی ، فرزند آتش نشان بازنشسته شهرداری تهران، محمود داداشی بوده اند.

همچنین هر یک از رشته های ورزشی این دوره از مسابقات به نام شهید فریدون علی تبار، شهید محمد آقایی، شهید محسن قدیانی، شهید حسین حسین زاده، شهید علیرضا صفی زاده، شهید رضا شفیعی، شهید مجتبی کوهی، شهید علی مستوفی، شهید ناصر مهرورز، شهید بهنام میرزاخانی، شهید حامد هوایی، شهید علی امینی، شهید محسن روحانی و شهید رضا نظری مزین شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز