خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت جمعی از معلمان ایران:

حادثه دلخراش آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو جامعه ایران را در شوک فروبرد/ شهرداری و دولت موظف به پاسخگویی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۷۴

جمعی از معلمان ایران با صدور نامه‌ای نسبت به حادثه پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان تسلیت گفتند و دو لت و شهرداری را موظف به پاسخگویی دانستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از معلمان ایران با امضای نامه ای شهادت آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفتند.

در این نامه که به امضای چند صد تن از معلمان رسیده، آمده است: هنوز از خبر سوختن احد و صمد دو کودک کار در حادثه آتش‌سوزی یک انبار بازیافت و بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی برخی مسئولین و نهادها در شوک بودیم که حادثه دل‌خراش آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو جامعه ایران را در شوک دیگری فروبرد حادثه‌ای که موجب زیر آوار ماندن تعدادی از آتش‌نشان‌ها و جان باختن تعداد دیگری گردید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما به‌عنوان جمعی از معلمان ایران، خبر اولیه مبنی بر جانباختن تعدادی از آتش‌نشانان قهرمان را به خانواده‌های آنان و هم‌وطنان تسلیت می‌گوییم. آتش‌نشان‌ها با امکانات حداقلی و با محدودیت‌های مالی در آموزش کودکان در مدارس همواره در کنار ما بوده‌اند. ما به‌سختی کار آنان و حقوق آن‌ها درزمینه ی ایمنی کار و امنیت جانی که جزئی از حقوق انسانی کارکنان است اشراف داریم.

در خاتمه این نامه آمده است:  ازنظر ما شهرداری و دولت موظف به پاسخگویی در قبال این فاجعه هستند و اگر سهمی در بروز یا سو مدیریت بحران داشته‌اند امیدواریم به‌صورت شفاف به افکار عمومی و خانواده جان‌باختگان توضیح دهند و در راستای جلوگیری از این فجایع گام‌های عملی بردارند.  بی‌شک تجهیز همه‌جانبه و به‌روز کردن تجهیزات آتش‌نشانی و تأمین امنیت، ایمنی و رفاه آتش‌نشانان از بدیهی‌ترین گام‌های اساسی و اولیه است که گویی مغفول مانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز