خبرگزاری کار ایران

نائیب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اصلاح قانون کار از دستور کار مجلس خارج شد/ بررسی دوباره بعد از دریافت نظر شرکای اجتماعی

کد خبر : ۴۲۹۲۷۷

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از خروج لایحه اصلاح قانون کار از دستور کار این کمیسیون در مجلس خبر داد و گفت: این لایحه بعد از دریافت نظرات کارگروه سه‌جانبه ملی دوباره بررسی خواهد شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با فارس از خروج لایحه اصلاح قانون کار از دستور کار این کمیسیون در مجلس خبر داد و گفت: این لایحه بعد از دریافت نظرات کارگروه سه‌جانبه ملی دوباره بررسی خواهد شد.

براین اساس علی رستمیان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی اصلاح قانون کار در مجلس، گفت: این لایحه فعلاً از دستور کار کمیسیون خارج شده است.

وی افزود: برای بررسی مجدد نیازمند دریافت نظرات کارشناسی کمیته سه‌جانبه ملی کارگران، کارفرمایان و دولت هستیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، تأکید کرد: در همین زمینه مقرر شد تا دولت نظرات این کمیته را جمع آوری کند و بعد از جمع‌بندی نظرات سه‌جانبه و ارائه آن به مجلس، مجدداً لایحه اصلاح قانون کار در دستور کار قرار می‌گیرد.

رستمیان گفت: در این زمینه ضرب‌الاجلی تعیین نشده اما پیش‌بینی می‌شود که ظرف یک ماه تا 40 روز آینده نظرات همه طیف‌ها دریافت و به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز