خبرگزاری کار ایران

سرگردانی کارگران اخراجی شهرداری یاسوج ادامه دارد

کد خبر : ۴۲۰۵۷۸

منابع کارگری ایلنا در استان کهکیلویه وبویر احمد از سرگردانی دست کم 42 نفر از کارگران تعدیل شده شهرداری یاسوج خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا این کارگران که پیشتر به عنوان کارگران خدماتی بصورت پیمانی در شهرداری یاسوج مشغول کار بودند از اول شهریور ماه سال جاری با ورود پیمانکار جدید تعدیل شدند.

منابع ایلنا به نقل از این کارگران می‌گویند: باوجود آنکه که پس از گذشت حدودا 2 ماه  از این ماجرا آنها موفق نشده‌اند تا از طریق شهرداری وشورای شهر بازگشت به کار شوند ناچارند طی چند روز گذشته با تجمع مقابل نهاد های مختلف دولتی در شهر یاسوج مشکلات خود را به مقامات بالا دستی انتقال دهند.

این منابع کارگری با اشاره به سوابق 10 تا 15ساله این تعداد کارگر اخراجی،افزودند: در مجموعه  شهرداری یاسوج حدود 60  کارگر خدماتی مشغول کارند که  حدود 42 نفرشان با داشتن مشکلات فراوان از سوی کارفرمای  شرکت پیمانکاری اخراج شده اند.

آنها در عین حال با تاکید براینکه مهمترین خواسته آنها بازگشت به کار سابق تا رسیدن به شرایط قانونی ترک کار و بازنشستگی است، افزودند: در شریط کنونی که بیکاری بیداد می‌‌کند قطع یقین برای افرادی که در موقعیت جسمی و سنی ما راه آبرومندی برای گذران زندگی و تامین معاش خانواده وجود ندارد.

گفتنی است پیش از این نیز  « هدایت امیری » عضو شورای شهر یاسوج در گفتگو با یکی از رسانه های محلی  یاسوج وعده بازگشت بکار کارگران اخراجی شهرداری را داده واین اقدام کارفرمای شرکت پیمانکارای را غیر کارشناسی اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز