خبرگزاری کار ایران

128 کارگر قراردادی «ذوب آهن آریان » بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۳۷۰

128 کارگر قرار دادی کارخانه «فولاد آریان» با وجود تمام نشدن مدت قرار داد کار از اول مرداد ماه سال جاری اخراج شده‌اند.

منابع خبری ایلنا در شهرستان بوئین زهرا اعلام کردند؛ در کارخانه فولاد آریان که در محدوده جاده اشتهارد به بوئین زهرا واقع شده است حدود هزارکارگر مشغول به کارند که تا این لحظه کارفرما به بهانه کمبود منابع مالی 128 نفر از آنها را پس از اتمام قرار داد کار اخراج کرده است.  

به گفته آنان کارفرمای این واحد  تولیدی مدعی است  توان پرداخت به موقع حقوق حدود 128کارگر شاغل در کارخانه را ندارد، به همین دلیل با تعدیل  کارگران قصد کاهش هزینه‌های جاری کارخانه را دارد.

به گفته این منبع خبری اخراج این تعداد نیروی کار در این واحد تولید کننده میلگرد وانواع نبشی در حالی انجام شده که به ادعای کارگران زمزمزمه‌هایی درباره اخراج تعداد دیگری از کارگران ماه‌های آینده به گوش می‌رسد.

بنابر اظهارات کارگران کارخانه فولاد آریان، عمده ترین مشکل این این واحد صنعتی بدهی مالی  این  کارخانه به اداره مالیات  است که رقم آن به بیش از ده میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گفته آنان افزایش فشار های اداره مالیات  به این کارخانه باعث نگرانی کارگران شده بطوری که مدیران این کارخانه مدعی اند ذوب آهن آریان که در منطقه محروم صنعتی واقع شده از معافیت های مالیاتی  واحد های صنعتی مناطق محروم برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز