خبرگزاری کار ایران

تاخیر 6ماهه در پرداخت مزد کارگران سد «حوضیان الیگودرز»

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۹۱۱

پرداخت مطالبات مزدی نزدیک به 45کارگر شاغل پروژه سد حوضیان الیگودرز برای 6 ماه به تاخیر افتاده است.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ؛ این کارگران  که درپروژه سد حوضیان شهرستان الیگودرز استان لرستان مشغول کارند در 6 ماه گذشته مزدی دریافت نکرده‌اند و به همین دلیل  این کارگران طی روز های اخیر تجمعات متعددی را مقابل ساختمان اداره کار ودفتر نماینده شهرستان الیگودرز انجام داده اند.

آنها می‌گویند  با وجود آنکه پروژه سد حوضیان بعد از گذشت حدود 12 سال در تاریخ 14 اردیبهشت ماه توسط مسئولان کشوری افتتاح شده‌است اما تاکنون وضعیت معوقات مزدی آنها نامشخص باقی‌مانده است.

 برپایه این اطلاعات آخرین حقوقی که  کارگران شاغل درسد حوضیان دریافت کرده اند مربوط به دو ماه دستمزد آذر ودی ماه  سال 94 کارگران می شود که چند روز قبل از سفری که معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح  سد حوضیان داشت به حساب آنها واریز شده است.

به نقل از این کارگران گفته می شود در روز مراسم افتتاحیه سد به هیچکدام از آنها اجازه حضور درمراسم را ندادند، همچنین کارگران را تهدید کردند در صورتی که مشاهده کنند کارگری درباره مطالبات مزدی خود با کسی صحبت کند سریعا از کار اخراج می شود.

بنا به گزارش کارگران سد حوضیان ،سال گذشته  تعداد کارگران شاغل در این پروژه عمرانی  به حدود 150 نفر می رسید که  اسفند ماه با اتمام بخش زیادی ازاجرای سد  تعداد زیادی از کارگران با چند ماه مزد معوقه  یکجا بیکار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز