خبرگزاری کار ایران

نشست نمایندگان آذربایجان شرقی درمجلس با وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۶۱۴

نشست نمایندگان استان آذربایجان شرقی درمجلس شورای اسلامی با دکترعلی ربیعی وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی برگزارشد .

به گزارش ایلنا، این نشست درمجموعه فرهنگی ورزشی تلاش و با حضور معاونان ربیعی ، روسای سازمان های تابعه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی ومدیران کل این وزارتخانه در استان آذربایجان شرقی برگزارشد .

برپایه این گزارش در این نشست علاوه بر استاندار ،  نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضورو تعامل ربیعی و معاون امورمجلس ، حقوقی و استان های وی اظهارکردند : هم سویی ، همکاری و تعامل ما با مجموعه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی بسیار قوی است و نمایندگان مجلس به آسانی می توانند موضوعات خود را با وزیرتعاون،کارروفاه اجتماعی درمیان بگذارند .

حاضران در گفت و گوی صمیمانه با ربیعی اظهارکردند : مدیران استانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی درآذربایجان شرقی  تلاش بسیار زیادی انجام داده اند و با وحدت، صمیمیت و همدلی تمام امور را پیگیری کرده اند .

نمایندگان استان آذربایجان شرقی دراین نشست  اذعان کردند که مردم استان  ذاتا کاری و فعال هستند و به همین دلیل نرخ اشتغال دراین استان نرخی بالا و قابل قبول است .

گفتنی است در این نشست  نقطه نظرات و پیشنهادهای نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در زمینه  مسایل این استان  در حوزه های مختلف با وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی درمیان گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز