خبرگزاری کار ایران

دعوت ربیعی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی پیامی ضمن تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ از خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 به گزارش ایلنا؛ متن کامل پیام «علی ربیعی» به شرح ذیل است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

 سی و هفت سال از پیروزی مردمانی آرمان خواه می‌گذرد. آرمان‌های مردمی که برخاستند و بار سنگین استبداد را تاب نیاوردند.

دلاورانی که با متن اندیشه‌های اسلامی، انسانی و آزادی خواهانه با تمام توان در راه ساختن جامعه‌ای عدالت محور، با انصاف، اخلاقی، واقع‌گرا و آینده‌نگر گام برداشتند.

سی و هفت سال گذشت از روزهایی که شانه به شانه یکدیگر دلباخته عدالت در هر کوی و برزن آزادی را فریاد زدیم و هنوز شعله‌های آن روزهای آرمان خواهی در دل‌هایمان روشن است. هنوز دل باخته عدالتیم، هنوز دشمنی داریم با فساد؛ هنوز دیدن رنج مردم و تنهای خسته‌شان آزارمان می‌دهد و مشتاقیم برای گشودن راه‌های هموار‌تر برای رفاه مردم عزیزمان؛ گرچه هموار ساختن این راه دشوار است اما گام‌هایمان را استوار‌تر برمی داریم و به یاد آن روزهایی که همگان به پا خاسته بودند و رنگین کمانی ساخته بودند از یک صدایی؛ صدایی که رخداد عظیم تاریخ سرزمینمان را رنگ می‌زد و شگفتی می‌آفرید برای همه جهانیان. و اینک سی و هفت سال می‌گذرد از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ما و هر بیست و دوم بهمنی به ما یاد آور می‌شود که تمام دشواری‌ها با در کنار هم بودن است که آسان می‌شود.

خانواده بزرگ وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان امسال بیست و دوم بهمن را درحالی جشن می‌گیرند که در عرصه‌های مختلف و به ویژه سیاست‌های خارجی و با اجرای برجام به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و آموخته‌ایم در شرایط دشوار و برای آزادی ناامید نشویم.

در راهپیمایی پرشکوه بیست و دوم بهمن امسال به جهانیان نشان می‌دهیم که همگان در راه رسیدن به آینده‌ای پرشکوه‌تر همچون گذشته حاضر هستیم. بنابراین لازم است امسال نیز چون سال‌های گذشته برای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی برای تاکید مجدد بر ادامه راه برای رسیدن به اهداف والای امام (ره) و انقلاب اسلامی و پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب همگان یکپارچه در این راهپیمایی شرکت کنیم.

کد خبر : ۳۴۵۹۲۳